РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (17 лютого 2017) 

  • Позитивна аура вокзалу

    Вокзал ст. Дарниця відзначає своє 10-РІЧЧЯ. Хоча відлік від дня його створення починається з 1899 Р., коли звели першу будівлю. Під час Другої світової війни вона була зруйнована, а нова проіснувала до 2003 Р., після чого розпочалась реконструкція…

    ЗМІНИ — В РУСІ

    У лютому 2007 р. відбулося відкриття Дарницького вокзального комплексу із широким трьохсотметровим тунелем, що з’єднав вулиці Алма­Атинську та Привокзальну. Зовні знаходяться красені¬близнюки — Південний і Північний вестибюлі, де розташовані квиткові каси. З 2008 р. вокзал ст. Дарниця реорганізовано в Центр регіональних приміських перевезень пасажирів, до структури якого ввійшли з/п Лівий Берег, Видубичі, Караваєві Дачі та ст. Київ­Пасажирський приміський.


    Очільник центру регіональних приміських перевезень Руслан КАЧУРА - «За десять останніх років багато чого змінилося на краще. Приміром те, що донедавна здавалося нездійсненним, стало реальністю. Наприклад, швидкісний рух поїздів, зупинка пасажирських поїздів Інтерсіті на ст. Дарниця. Останнє, що з’явилося, — добудована низька платформа, де зупиняються поїзди «Шкода». Далі, як мовиться, буде…».

    Сьогодні можна говорити про певні успіхи, що належним чином сприяють покращенню рівня обслуговування пасажирів. Приміром, впроваджено в експлуатацію будівлю приміського вокзалу, споруджено пасажирські платформи, запроваджено зупинку пасажирських поїздів дальнього сполучення. Тож сучасний вокзал і ст. Дарниця стали, як і вокзал ст. Київ­Пасажирський, своєрідною візитівкою столичної магістралі.

    Наразі гучних святкувань з нагоди першого ювілею не планується, та все ж про колектив небайдужих людей, які трудяться в Центрі регіональних приміських перевезень і для яких робота не просто запис у трудовій книжці, а певною мірою продовження життя, ми і хочемо розповісти. Тут працює колектив із 135 чоловік. Це залізничники різних професій: квиткові касири, перонні контролери, станційні працівники тощо.

    Залізничний вокзал ст. Дарниця — найлюдніше місце на лівому березі. До того ж він також становить і соціальну цінність. Основний контингент пасажирів — мешканці навколишніх сіл та містечок, які їдуть на роботу до столиці або везуть свою сільськогосподарську продукцію на найбільший ринок, що знаходиться в Дарниці. Загалом щодоби сюди прибуває майже 15 тис. пасажирів.


    Чергова по вокзалу ст. Дар¬ниця Ірина СИДОРУК - «На ст. Дарниця я працюю з 1993 р. Спочатку квитковим касиром, потім — черговою по вокзалу. Наш вокзал працює для подорожніх. І приємно чути слова вдячності від пасажирів. Особливо від людей з особливими потребами. Ми їх зустрічаємо, допомагаємо, і як кажуть пасажири, обслуговуємо не гірше, ніж на центральному вокзалі».

    Слід відзначити, що на вокзалі ст. Дарниця немає таких зручностей, як на вокзалі ст. Київ­Пасажирський. Відсутні кімната матері та дитини, кімната для людей з обмеженими можливостями, немає залів очікування. Все Тобто, придбав квиток і відправився в дорогу. Так планувалось із самого початку існування ст. Дарниця, яка виконувала функцію зупинки в дачній місцевості. Однак з часом, коли кількість залізничних колій збільшилась і вантажна робота стрімко набрала обертів, Дарниця стала вузловою залізничною станцією.

    ОСНОВА — У СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ

    Щодо розвитку пасажирського обслуговування, журналістам «Робітничого слова» розповів начальник Центру Руслан КАЧУРА. Він три роки працює на цій посаді і зарекомендував себе як наполегливий керівник, який поважає роботу свого колективу і бачить перспективу розвитку вокзалу саме у застосуванні сучасних технологій.

    — Ви знаєте, — наголосив Руслан Качура, — що у нашому вокзалі Святійший Патріарх Київський і всієї України Володимир сприяв виникненню позитивної аури? Це факт. Адже саме він освячував будівлю на її відкритті у 2007 р. А от з колективом залізничників, основу якого сформовано першим начальником вокзалу Володимиром Литвиненком, можна виконувати завдання будь¬якої складності. Ті, хто не має бажання працювати, хто хоче приходити на роботу і відбути свої години, до нас не приходять, бо в сучасних умовах, як і в усі часи, професія залізничника залишається особливою. Адже вони спілкуються практично з кожним пасажиром — безпосередньо або опосередковано. Пасажир не завжди замислюється, хто і як забезпечує на вокзалі, приміром, чистоту, порядок. Він обізнаний: цим опікуються залізничники, хоча конкретно, хто вони, його не цікавить. Але то вже справа працівників сталевих магістралей, які вважають, що краще за все про них говорять їхні конкретні діла. Хоча приємно, коли хтось із натовпу пасажирів, пробігаючи повз турнікети, мовить слова подяки.


    Квитковий касир Марія СИТЬКО - «Мій трудовий стаж — 39 років, саме на ст. Дарниця пройшло все моє життя. Тут моя душа. Робота квиткового касира змінилась. По­перше, технологічно, а по друге, — пасажир змінився. Але ми враховуємо, в який час живемо. Тому стараємося бути толерантними. До слова, вся моя родина — залізничники

    Головним завданням Центру регіональних приміських перевезень є організація обслуговування пасажирів у приміському сполученні. На приміських вокзалах, зокрема регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», великий пасажиропотік. І за логікою така кількість платоспроможного населення повинна додавати кошти до каси залізниці. На жаль, ті, хто користується послугами сталевої магістралі, не завжди про це згадують або роблять вигляд, що це їм байдуже. Між тим регіональна філія несе суттєві збитки.

    «ОСОБЛИВИЙ» ПАСАЖИР

    — Ми всі разом переживаємо реформування залізничної галузі, — продовжує Руслан Павлович. — Сподіваємося на те, що відбудеться модернізація робочих місць, введення е­квитка і для приміського сполучення. Це б вирішило низку проблем, зокрема таких, як компенсація за пільговий проїзд залізницею. На ст. Дарниця «особливий» пасажир. Тут одиниці сідають з квитками, решта користується пільговим проїздом. І до тієї кількості пільговиків, які їздять щодня електричками, додалися й пенсіонери… До речі, нам не компенсувала Київська міська адміністрація жодної копійки. А це — 54 млн грн. Так що працювати доводиться в непростих умовах.


    Історичне фото. 2006 р. Силами виробничих підрозділів Південно-Західної залізниці проведено реконструкцію пасажирських платформ на ст. Дарниця. Через 10 років після відкриття Дарницького вокзального комплексу, у грудні 2016 р., залізничники філії добудували низьку платформу, що дало змогу курсувати потягу «Шкода» сполученням Харків—Вінниця.

    Своїми думками з приводу діяльності підрозділу поділилися заступник начальника Центру регіональних приміських перевезень пасажирів Валентина ХРУЩ та завідуюча квитковими касами Світлана ГУБАР. Ці молоді жінки розпочинали свою кар’єру ще на старому вокзалі. І добре пам’ятають, як було тоді. «Звичайно, умови праці поліпшилися. Але хотілося, щоб новітні технології прийшли і до нас. Наприклад, з’явилися нові турнікети. Якщо й не нові, то можна модернізувати старі, змінити програмне забезпечення», — каже Валентина Хрущ.

    — Наш Центр свого часу було створено для підвищення дохідних надходжень, – додає Світлана Губар. — Тому кожний на своєму робочому місці працює з повною віддачею. Наразі у нас функціонують чотири каси дальнього сполучення та 11 приміського. Слід зауважити, що наша робота досить специфічна. Потрібно бути сконцентрованим, зібраним, та ще й трохи психологом. Адже пасажири бувають різні, тому до кожного потрібен індивідуальний підхід.
     

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05