РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (17 лютого 2017) 

  • Про що жартують на деражнянському вокзалі

    Карта точно вказує маршрут. Проте у незнайомому місті не варто довіряти звичайним паралелям і меридіанам. Вулиця Робітнича, Бориса Олійника, Франка... Наш короткий шлях проліг до будинку ветерана залізничного транспорту К. Бондарева. Поза тим, ми не тільки провідали ветерана, але й ознайомилися з роботою станції Деражня, відвідали музей імені колишнього начальника Південно-Західної залізниці Бориса Олійника.


    Черговий по станції Володимир БАБІЙЧУК зустрів нас щирою усмішкою.


    Вантажний касир Владислава БІЛЯК, начальник станції Деражня Микола БОДНАРЧУК,
    квиткові касири Наталія МИРОНЧАК та Людмила ЛОБАНЬ задоволені обраним фахом.

    Перше, що кидається у вічі, коли заходиш у приміщення чергових по станції, — щира усмішка від Володимира БАБІЙЧУКА. За сумісництвом Володимир Геннадійович виконує обов’язки заступника начальника станції. Вирішили не відволікати його від справ. Фотографуємо і йдемо знайомитись з іншими підрозділами. У сьогоднішньому матеріалі про те, як живеться деражнянським організаторам руху поїздів та їхнім колегам з пасажирського вокзалу.

    Серед видів продукції, яка відправляється з місцевих колій, переважають зерно, ліс та мінеральні добрива. Деражнянський район належить до потужного сільськогосподарського регіону, де у рослинництві суттєве місце займають посіви кукурудзи. Тож на зерновози тут чималий попит серед залізничної клієнтури.

    Як зазначив Микола Боднарчук, потік вантажів зростає щороку, починаючи з 2012го. Як приклад — вагонна арифметика: в 2016 р. порівняно з 2015м станція відправила на 584 вантажних рухомих одиниці більше. Начальник станції сподівається на те, що із впровадженням в експлуатацію нового зернового термінала деражнянські залізничники отримають додаткові турботи у сфері прийому­відправлення сільськогосподарської продукції, деревини, міндобрив, будівельних матеріалів.

    Є робота і на сусідніх Комарівцях. Вантажна робота, що ведеться на її коліях, — турбота колективу деражнянців. Маневровий локомотив, що надсилається з локомотивного депо ст. Гречани, того дня відправляв чергову партію зерновозів у бік причорноморських портів. Йшла звичайна трудова вахта.

    Для 23 залізничників, які працюють на станції, буденна робота це не лише заробляння грошей. Яка не є, а впевненість у завтрашньому дні. Хоча б тому, що на Деражнянщині через соціально­економічні умови, що склалися протягом останніх років, важко знайти достойне робоче місце. Саме безробіття змушує місцевих мешканців та селян з навколишніх поселень залишати домівки заради пошуку кращої долі на закордонних ринках праці. Легальна міграція — ознака нашого часу. На вокзалі почули від пересічних пасажирів, які голосно розмовляли в теплому і охайному приміщенні, таке: «Ще 10 років таких цін і зарплат — і замість перепису населення буде перекличка». От який жарт, схожий на сумний прогноз. Але якщо наш народ ще жартує, значить, не втрачає оптимізму.

    Вокзал ст. Деражня — чисті приміщення, де можна перепочити в очікуванні пасажирського поїзда або електрички. У середньому за добу залізнична «пристань» зустрічає і проводжає майже одну тисячу пасажирів. На дільниці між Жмеринкою і Волочиськом щодоби відчувається чималий пасажиропотік. Тому каси деражнянського вокзалу працюють цілодобово.

    З начальником станції ведемо розмову про те, як організовано процес з гарантування безпеки руху поїздів. Із Миколою Борисовичем приємно спілкуватися за багатьох причин. Але головною вважаю професіоналізм. У його виробничій біографії, що почалася 27 років тому, можна спостерігати кар’єрне сходження, яке притаманне закоханим в обрану справу людям. Прийомоздавальник вантажів та багажу М. Боднарчук протягом 15 років загартовував власний характер. Це в інструкції все чітко. Забезпечення своєчасної доставки і збереження вантажу, контроль за надходженням платежів за перевезення продукції та залізничні послуги, виконання норм простою вагонів під вантажними операціями... Кожну операцію М. Боднарчук виконував професійно. Не було проблем, коли перейшов працювати складачем поїздів.

    Освіту за плечима не носити. Так вирішив майбутній начальник станції Богданівці (працював впродовж одного року). І ось з тих пір керівництво Жмеринської дирекції залізничних перевезень придивлялось до перспективного організатора руху поїздів. У 2012му Миколу Борисовича призначено начальником станції Деражня. Тут і працює до сьогодні, очолюючи цей не великий, але працьовитий колектив.

    Ми прощаємося зі станцією. Пасажирський поїзд, який доправить нас до Києва, стоїть тут лише дві хвилини. Цього достатньо, щоб ще раз кинути погляд на стару будівлю вокзалу. Тут залишаємо нових знайомих. Передаємо привіт 91-річному ветерану Південно-Західної магістралі Комплексу Бондареву. Ще один день добігає кінця.
     

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05