РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (10 лютого 2017) 

  • Вперше за 25 років, або Трамваї на коні

    21 січня Конотоп залишився без автобусного сполучення: приватні перевізники зупинили роботу, вимагаючи підвищення плати за проїзд із 3 до 6 ГРН. На маршрути автобуси не вийшли також 22 січня й у першій половині дня 23-ГО. Конотопчани, звісно, обурилися.


    Трамвай у Конотопі став ще й пам’ятником.

    Категорично проти підвищення вартості проїзду виступила міська влада, пообіцявши розірвати договори на автобусне сполучення. З обіду 23 січня частина перевізників поновила роботу. Навіть більше — пішла на поступки та знизила оплату за проїзд до 2,5 грн. Найбільш затяті продовжували тримати автобуси в гаражах, та акція тиску на міську громаду вже зірвалася. Чому? Місто мало козир — трамвай.

    Трамвайний рух тут розпочався взимку 1949 р. Колія з’єднала залізничний вокзал із центром Конотопа. Її прокладали, як стверджують історичні довідники, «шляхом народного будівництва», в якому провідну роль відіграли залізничні підприємства: дистанція колії (керівник Шкляренко), дистанції сигналізації і зв’язку (Губар), енергогосподарства (Пяткін), станції Конотоп (Георгієвський) і локомотивного депо (Авраменко).

    Потім були прокладені колії на Загребелля (мікрорайон міста. — Авт.), на Житломасив, у мікрорайон Порт та селище ВРЗ. У 2008 р., як стверджував краєзнавець Аркадій Бобильов в історичному нарисі про Конотопську дирекцію залізничних перевезень «Сквозь расстояния и годы», на три міські маршрути виїжджали 16 трамваїв. Але трамвайне сполучення втрачало позиції. Старі вагони, правда, один новий міській владі все ж таки вдалося купити, повільний рух через занедбані колії переорієнтували платоспроможних конотопчан на автобуси. У трамваях їздили пенсіонери, а керівники міста левову частку державної субвенції за перевезення пільгових категорій громадян перераховували трамвайному управлінню.

    Але старенькі трамваї, а їх вийшло лише 10, ранком 23 січня виручили конотопчан. Транспортного колапсу, на який розраховували приватні автоперевізники, не сталося. Трамвайне управління було шоковане першими за 25 років прибутками. Добре заробили і таксисти, відразу подвоївши вартість послуг. Наприклад, п’ятикілометровий проїзд від залізничного вокзалу до Підлипного (села у межах міста. — Авт.) став коштувати 100 грн.

    Усі знають, що Конотоп — місто унікальне. Унікальним воно залишилося і в цій ситуації. Як повідомив на сторінці у Facebook заступник міського голови Ігор СТЕПАНЧЕНКО, приватні перевізники на трьох міських маршрутах, аби «компенсувати незручності під час автобусного бунту», 24 січня возили пасажирів безкоштовно.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05