РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (10 лютого 2017) 

  • Весна визначає адреси

    Для колективу Коростенської колійної машинної станції минулий рік був наповнений напруженою роботою на перегонах і станціях. Щороку адреси його справ, здійснених для гарантування безпеки і підвищення швидкості руху поїздів, різні. Проте працюють професійно і злагоджено.


    Станіслав САВЧУК, Сергій ГОНИШНЮК та Олександр ЛАЗАРЕНКО. На перегони — з добре відремонтованою технікою.


    Микола ГАРБОВСЬКИЙ. Без його машини не обійтись.

    Минулий рік для КМС-122 був особливий через те, що довелося тривалий час працювати «на рідних теренах»: у горловині станції Коростень проводилась реконструкція колій і стрілочних переводів. Колективу колійної машинної станції допомагали працівники дистанції колії, водночас працювали, виконуючи свої функції, й представники інших коростенських залізничних відокремлених підрозділів – дистанцій електропостачання, сигналізації та зв’язку. Допомогу коростенським колійникам надавали колеги з КМС-285 (Бахмач) і КМС-120 (Козятин). Загалом же під час реконструкції на ст. Коростень замінено на нові 26 стрілочних переводів на залізобетонних брусах, 13 – замінено старопридатними на залізобетонних брусах, капітально відремонтовано 5,7 км колії. Окрім Коростеня, колектив КМС-122 виконував роботи і на інших об’єктах Південно-Західної.

    Нині ж, коли на дворі сувора зима, в колійників завдання дещо інші. Вони, як розповів в. о. майстра Михайло БОНДАРЧУК, спрямовані на те, щоб весняної пори вийти на перегони з добре відремонтованою технікою. Він пояснив, що складений графік ремонту техніки, згідно з яким і працюють. Ось у цеху машин важкого типу якраз кипіла робота з підготовки моторної платформи. Знайомлюсь з працівниками, розпитую про техніку. Станіслав САВЧУК – машиніст моторної платформи, зараз він разом з колегами Сергієм ГОНИШНЮКОМ і Олександром ЛАЗАРЕНКОМ займаються поточним ремонтом техніки. Пояснюють, що машину призначено для виконання різних маневрових робіт при укладанні нового і розбиранні старого залізничного полотна. Нині ж цю трудівницю потрібно дещо «підлікувати».

    У цеху над ремонтом своєї техніки працював і бульдозерист. Представляється – Микола ГАРБОВСЬКИЙ. Нагадую йому, що в «Робітничому слові» свого часу була публікація з фото його багатодітної родини в наданій залізницею новій квартирі. Микола Йосипович каже, що він добре пам’ятає цю статтю, але тоді з кореспондентами не зустрівся, бо була гаряча пора літніх робіт, і він перебував у відрядженні. Відрядження для нього — звична справа, вже 25 років він трудиться в КМС. Спочатку був машиністом щебнеочисної машини, а ось уже 17 літ працює на бульдозері. Без його техніки під час проведення «вікон» не обійтися, взимку ж Микола Йосипович турботливо дбає про її ремонт.

    Загалом робота з підготовки техніки, яку мають виконати працівники колійної машинної станції, доволі об’ємна. Водночас це відповідальна справа, і невідкладна. Бо ж з початку колійної весни вся техніка має вірно служити під час роботи на перегонах і станціях тих дільниць, що будуть визначені колійникам за виробничим завданням.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05