РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (10 лютого 2017) 

  • СВЯТО ЗАКОХАНИХ У СВОЮ СПРАВУ

    «Наші айтішники — найкращі у світі», «Рейтинг «білих» хакерів очолили українські айтішники», «Українські програмісти — на вагу золота»…


    Старший електромеханік Віктор АФАНАСЬЄВ ремонтує комп’ютерну техніку будь-якої складності.

    Озброївшись такою інформацією зі стрічок новин інтернет-ресурсів та переглянувши словник комп’ютерного сленгу, намагаємось переконатися у цьому, так би мовити, на власні очі. Та й нагода є, адже 14 лютого — свято закоханих у свою справу комп’ютерників.


    Денис ШАПОВАЛОВ. Немає проблем з освоєнням нової апаратури.


    Інтелектуальний ресурс для розкриття творчих здібностей

    Виробничий підрозділ «Київське відділення» філії «ГІОЦ» (до реформування — Інформаційно-обчислювальний центр залізниці) на столичній магістралі і стане полігоном наших досліджень. Адже сьогодні у період стрімкого розвитку програмно-технічних засобів систем керування та автоматизації технологічних процесів колективу центру є чим і ким пишатися.


    Чергова зміна відділу АСК ПП УЗ на ст. Київ­-Пасажирський


    Наймолодший інженер зміни — Максим МАЗЛОВ. На залізниці працює з 2011 р. Мріє про навчання на нових курсах з програмування,
    англійської мови. Щоб підтримувати себе у гарній фізичній формі, записався на бокс. «Найстрашніше, — згадує сьогодні
    вже з усмішкою Максим, — було, не повірите, подолати психологічний бар’єр, налаштуватись на спілкування».

    Від історичного моменту створення Інформаційно-обчислювального центру з січня 1971 р. і донині саме його фахівцями вперше було впроваджено в експлуатацію чимало новітніх технологій, які покращили роботу працівників служб перевезень, локомотивної, фінансово-економічної та багатьох інших. Частина з них була власної розробки. Центр був і залишається мозком залізниці, його виробнича діяльність тісно пов’язана з технологічними процесами не лише служб, а й підрозділів магістралі. Підприємством забезпечується автоматизація вантажних та пасажирських перевезень залізниці, фінансово-господарська діяльність, фахівцями в робочому стані підтримується 8,5 тис. комп’ютерів на залізниці. Без інформаційної підтримки та комп’ютеризації робочих місць неможливо досягти достатньої оперативності і продуктивності в роботі, а мережа передачі даних залізниці забезпечує належний обмін інформацією центральних обчислювальних комплексів з найвіддаленішими станціями і підрозділами залізниці.

    Очолює Центр Анатолій Володимирович ГРУШКО, який розпочав свою трудову діяльність після закінчення Київського технікуму залізничного транспорту в 1975 р. і все життя працює в ІОЦ. За час його керівництва було здійснено ряд змін у структурі підприємства, проведення яких обумовлено вимогами сьогодення та програмою реформування галузі. Колектив підприємства складається з виробничих та технічних відділів, частина з яких розташована в самому Центрі, а частина (це наші регіональні Центри (РІОЦ) — у дирекціях залізничних перевезень та вузлових станціях, тобто ближче до рейок. Так, виробничий відділ впровадження та експлуатації АСУ вантажних перевезень очолює Світлана КОЖЕМ’ЯЧЕНКО. Цей колектив забезпечує технологічний супровід системи і контролює всі процеси руху поїздів (поїзна та вагонна моделі залізниці), стан локомотивного парку, станційних технологій, операцій з вантажами.

    Відділ експлуатації АСУ пасажирських перевезень очолює Валерія БАСКАКОВА. Фахівці забезпечують технологічну підтримку автоматизованої технології продажу квитків у дальньому та приміському сполученнях, а також формування фінансово­статистичної звітності пасажирських перевезень. Відділ Олени ПРОХОРОВОЇ займається впровадженням та експлуатацією АСУ, ресурсами та документообігом. Крім того, фахівцями відділу впроваджено низку програмних забезпечень власної розробки у частині фінансової звітності з вантажних перевезень та завдань, які стосуються локомотивного господарства. Відділ телекомунікаційних систем і мереж передачі даних, який очолює Володимир ЖУКОВ, забезпечує адміністрування мережі передачі даних всієї залізниці, вживає заходи з її безпеки, а також функціонування корпоративної електронної пошти магістралі і доступу до мережі інтернет.

    Але окремо хочу розповісти про відділ технічного обслуговування термінального обладнання АСК пасажирських перевезень. Саме він забезпечує обслуговування та ремонт квитково¬касових терміналів з продажу квитків у дальньому та приміському сполученнях, а також турнікетів на приміських платформах. Знайомимось з колективом, який представляють начальник відділу Олег КОВРИГА та його заступник Дмитро СВІДІН.

    — Чим займаєтесь — ми вже знаємо, а в яких географічних межах? — запитую.

    — Межі Київської дирекції залізничних перевезень, а також квиткові каси в установах, підприємствах та туристичних агентствах у м. Києві. У нас працює 56 фахівців, за кожним з яких закріплена певна кількість обладнання. Оперативно реагуємо на будь¬-які повідомлення щодо несправностей касового обладнання, мережевих пристроїв та турнікетів. На місці, маю на увазі Київ, де у приміщеннях вокзалів є каси, і звичайно наші спеціалісти, вистачає 5—7 хв для відновлення роботи того чи іншого пристрою. Звичайно, маємо в запасі резервне обладнання, тож працездатність, технічний стан, а також гарний настрій касирів і пасажирів — під нашим контролем.

    Щодо характеру поломок, то, як зауважив Дмитро Федорович, технічний огляд, проведений вчасно, — це свого роду 100 % гарантія роботи без проблем.

    Найчастіше останні виникають через зовнішні (перебої з електроенергією) та людські фактори.

    Одразу перед очима постають ті, так звані, «людські» типажі. Даруйте за слово. Та знаю, про кого мова. Адже користуюсь щоденно турнікетами на приміських платформах. Саме безглуздий, подеколи нічим не вмотивований вандалізм з боку пасажирів (чи то скло розіб’є, чи стрибає, чи ногами лупцює) і створює той чинник. Хочеться запитати, чому в метро перед турнікетами поведінка пасажирів відрізняється від тієї, що перед турнікетами на платформах приміських перевезень? Одна й та ж сама людина, яка ламає обладнання на приміському вокзалі, смирненько стоїть у черзі перед турнікетом у метро… Загадка?

    — Як вдається утримувати кадри, адже проблема відтоку спеціалістів ІТ¬технологій сьогодні дуже гостра?

    — Пригадую 2002—2003 рр. Тоді дійсно спостерігався значний відтік наших фахівців. В основному — у банківські структури. Приблизно з 2004¬го причиною звільнень є або від’їзд, або вихід на пенсію. — Олег Васильович не приховує задоволення і попереджає моє запитання. — А про те, що тримає людей, — запитайте у них…

    Дізнавшись про заробітню платню, розумію, що не вона. Можливість навчатися? Так! Один­два рази на місяць у відділі проводяться технічні навчання, та й самостійне вдосконалення знань вітається.

    Колектив? Так! Оглядаючи робочі місця інженерів, жіночий погляд дозволяє побачити: комфортно їм тут — і зелень, і акваріум, і затишні інтер’єри. А спілкуються, наче усі дітей одне в одного похрестили, ну одним словом, рідні люди. Аж ось бачу куточок, який вирізняється найбільшою охайністю та порядком.

    — Це місце нашої господині. Ми без неї, як без рук, — говорять хлопці одночасно.

    Ірина СВІДІНА — провідний інженер відділу, яка контро¬лює всю технологічну та технічну діяльність. Говорячи про колег, Олег Васильович згадав першого начальника відділу Віталія БІЛОУСА, який створював колектив з самого початку його існування, тож саме він і запровадив такі критерії підбору працівників, що й до сьогодні допомагають уникнути кадрових проблем. І, до речі, вищу освіту має майже 90 % співробітників. Олександр ОСАДЧИЙ, Олександр КУЧЕРА, Сергій БОРОНИЛО… Олег Васильович зупиняється, і я розумію, є ким пишатися. Обережно робить паузу, щоб когось не забути. Тут поспішаю йому на допомогу: «А давайте згадаємо ветеранів!»

    «Старійшин»? — усміхається мій співрозмовник. Ось нещодавно вітали з 80¬річним ювілеєм колишнього заступника начальника ІОЦ Миколу Івановича КОТЛЯРА, який розпочав свою трудову діяльність на залізниці з 1953 р., а з 1975 р. працював у Інформаційно­обчислювальному центрі залізниці, займався організацією підприємства, керував впровадженням та експлуатацією АСУ пасажирських перевезень — у той час «Експрес¬2». Передавав свій безцінний професійний та життєвий досвід своїм послідовникам. На адресу ювіляра — і наші вітання.

    ...Повертаючись до початку матеріалу, запевняю. Так! Таки найкращі! Нехай не у світі. Немає змоги перевірити. Та на залізниці — стовідсотково!

    Валентина КОЛЯДА, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05