РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (3 лютого 2017) 

  • Перспективи досить обнадійливі

    Відремонтовано 725 вантажних вагонів за рік – саме такий підсумок виробничо-господарської діяльності ремонтного вагонного депо Шепетівка у 2016 Р.

    Це свідчить про те, що щомісяця шепетівські вагонники повертали на залізницю по 60 одиниць вже відремонтованого рухомого складу, такого необхідного для вантажних перевезень, потреба в якому й досі залишається нагальною.

    — Пріоритетним завданням для нашого колективу є проведення деповського та капітального ремонту вантажних вагонів, що знаходяться у власності промислових підприємств країни, – говорить заступник начальника депо з ремонту Павло ПОПОВИЧ.

    Найбільшими замовниками виступають відомі в Україні фірми та компанії: «Мінерфінтранс», «Укрметалургтранс» і «Металургійна транспортна компанія». Варто відзначити, що з ними склалися добрі партнерські стосунки. Не було проблем з надходженням коштів за ремонт. А чимало основних, так званих, номерних запасних частин та деталей для проведення ремонту з обов’язковою інформацію нам надавав сам замовник.


    Слюсар з ремонту обладнання Михайло ПАЩЕНКО


    Слюсарі з ремонту рухомого складу Олександр ЛУКОВСЬКИЙ та Вадим БУТЕНКО проводять ремонт головної частини повітророзподільника

    Шепетівські умільці виконували й значний обсяг робіт з ремонту вагонів, що є власністю філій ПАТ «Укрзалізниця». Старі зерновози, платформи, піввагони та вагони приписки регіональних філій Одеської та Львівської залізниць отримали тут друге життя.

    Третину таких замовлень від Департаменту вагонного господарства становив капітальний та деповський ремонт вагонів власності структурних підрозділів регіональної філії «Південно¬-Західна залізниця». А цьогоріч тут переобладнано й рефрижераторний вагон для потреб пожежного поїзда ст. Гречани. Загалом місцеві вагоноремонтники відремонтували майже 300 одиниць рухомого складу для регіональних філій ПАТ «Укрзалізниця».

    — А яку роботу розпочато в новому році?

    — Перспективи досить обнадійливі, – стверджує Павло Попович. – Ми вже маємо значне замовлення на проведення ремонту рухомого складу як власності промислових підприємств (майже 600 одиниць), так і філій ПАТ «Укрзалізниця» (37 вагонів). Налагоджується постачання запчастинами та необхідними матеріалами. У вирішенні цих питань маємо підтримку з боку вагонної служби. Тож роботою забезпечені.

    Додає оптимізму й те, що нам надали можливість підбирати на роботу необхідних спеціалістів. Особливо робітничих професій – слюсарів, токарів, фрезерувальників, які становлять провідну ланку виробничого процесу. Це вселяє надію на те, що наше депо й надалі залишатиметься серед провідних підрозділів галузевої служби вагонного господарства. А 70 – 80 відремонтованих вагонів щомісяця – цілком реальний показник роботи нашого депо, на який ми маємо вийти вже найближчим часом.


    Фото автора

    Анатолій САДОВЕНКО, «Робітниче слово».
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05