РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 3 (27 січня 2017) 

  • З віконця касира – в далекі світи

    Щодня ми чуємо, що держава потребує змін. Однак зміни в суспільстві починаються з людини: прем’єр-міністра, депутата, лікаря, журналіста… Безперечно, глобальні зміни потребують макроперетворень. У повсякденному житті нам хочеться швидких і хороших зрушень, а це, як правило, зразковий транспорт, відмінне обслуговування, професійність лікарів тощо. Нарікань багато, але є й хороші зразки таких перетворень.


    Наталя ОМЕЛЯШКО - «Спілкування з людьми додає душевної снаги»

    Купуючи квиток у касі дальнього сполучення на ст. Дарниця, я звернула увагу на квиткового касира Наталю ОМЕЛЯШКО. Її професійність, готовність допомогти пасажиру, чіткий голос приємно вражали. Наталя всім намагалась допомогти, і на закінчення розмови завжди говорила: «Приємної подорожі!». Знайомлюся з касиркою і розпитую її про роботу на залізниці.

    — Мені з дитинства подобалися люди, що працюють у сфері торгів­лі, — розповідає Наталя Омеляшко. — Маленькою я вже бачила себе продавчинею морозива, за прилавком у магазині або в інших подібних місцях. І коли подруга розповіла про таку професію, як квитковий касир, я відразу зацікавилась. Після школи вступила до Київського професійно­технічного училища залізничного транспорту, а після його закінчення прийшла працювати на ст. Дарниця, оскільки тут якраз була вакансія. Це був 1993 рік.

    З того часу минуло 23 роки, а пані Наталя жодного дня не пожалкувала, що обрала таку професію. Без відриву від виробництва закінчила технікум залізничного транспорту, мала можливість будувати кар’єру, але залишилась вірною своєму вибору. Вона добре знає: щоб досягти успіху, потрібно наполегливо працювати. Та все ж варто це твердження доповнити тим, що праця повинна бути плідною і приносити задоволення.

    Робота квиткового касира вимагає уваги і професійних знань. Крім того, оформлення проїзних документів на поїзди дальнього сполучення має ряд особливостей. Раніше в касі Наталі Миколаївни також реалізовувалися кви­тки на міжрегіональні і регіональні потяги. Наразі всі квиткові каси, розташовані в Центрі регіональних перевезень, мають своє направлення. За зміну касир на станції оформляє від 150 до 230 проїзних документів. У період літніх від­пусток ця цифра, як правило, збільшується вдвічі. Поза цим у графіку передбачено зупинки 20 пасажирських поїздів та Інтерсіті по ст. Дарниця. Тобто у пасажирів з’явилась можливість придбати квиток, наприклад, зі ст. Дарниця до Львова і зробити посадку безпосередньо на цій станції. Про це весь час запитує Наталя Омеляшко: «Як вам зручніше — сісти у потяг на станції Дарниця чи Київ­Пасажирський?».

    — Мені подобається моя професія, — каже Наталя Миколаївна. — У нас згуртований і дружний колектив, де всі одне одному йдуть назустріч. Спілкування з людьми додає душевної снаги. Десь приміряєш на себе роль психолога: зайвий раз посміхнешся людині, скажеш добре слово, запропонуєш свою допомо¬гу в плануванні маршру¬ту майбутньої поїздки. І пасажир поводить себе зовсім по-¬іншому. Прощаючись, багато хто говорить: «Дякую!». Це завжди приємно. Сьогоднішній пасажир змінився. Люди стали добрішими, ввічливішими, особливо молодь.

    На переконання пані Наталі, секретів у її роботі немає. Треба любити людей. Моя співрозмовни­ця розповідає про те, як змінилися умови роботи, наскільки стало зручніше працювати за допомогою сучасної комп’ютерної техніки. «До того ж у нас дуже гарні довідки, та й комп’ютер видає потрібну інформацію: кого куди пересадити або, скажімо, як підібрати зручніший маршрут. Та й досвід приходить з роками», — каже Н. Омеляшко.

    Наостанок — трохи про особисте життя моєї героїні. Її чоловік Віктор — представник іншої професії. Разом з донькою Юлею подружжя любить подорожувати, займатися домашніми клопотами, відпочивати на природі. Мріють побувати в Закарпатті, поїхати за кордон. Молоді батьки вже сьогодні замислюються над майбутнім доньки. Дівчинка обдарована, відвідує художню школу, прекрасно малює. Наталя і Віктор Омеляшки прагнуть, щоб їхня донька зуміла раціонально використати власні сили і теж знай¬шла своє місце в житті.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05