РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 3 (27 січня 2017) 

  • За вибором виробничої тактики

    Залізнична станція Гнівань має славетну історію, що тісно пов’язана зі створенням Києво-Балтської, згодом – Південно-Західної залізниці. Розповімо про сьогодення.

    Для початку наведемо технічні характеристики:

    Станцію віднесено до другого класу. Має дві головні, п’ять приймально¬відправних, дві виставочні, п’ять тупикових та з десяток під’їзних колій. А на них вмонтовано до півсотні стрілочних переводів, 37 із яких приєднано до системи централізації, переведення стрілок відбувається із пульта чергового по станції.


    Черговий по станції Павло ХЛОП’ЯЧИЙ та оператор при черговому по станції Таїсія КІЛІВНИК тримають руку на пульсі руху поїздів.

    Однак за нинішніх погодних умов, коли природа дарує щедрі снігопади, очищення стрілок не можна покладати лише на технічні засоби: тут створено систему пневмообдуву стрілок. Тому на ст. Гнівань під час снігопадів постійно працюють монтери колії з місцевого околодку під керівництвом шляхового майстра Петра КАСЕНЮКА, які забезпечують безперебійний рух поїздів залізничними коліями.


    Ранок оператора з обробки перевізних документів Анастасії ЛОБАНЬ.

    Під час відвідин станції довелось познайомитись із виконувачем обов’язки начальника станції Сергієм ПЕНЬКІВСЬКИМ (начальник знаходиться у відпустці для догляду за малолітньою дитиною). Від нього вдалось з’ясувати, що колектив справно виконує свої обов’язки, систематично перевиконує планові завдання. Та про показники дещо згодом. Їх забезпечують працівники, які безпосередньо виконують усю станційну роботу. А їх тут менше півсотні. Це за штатним розкладом, а фактично – значно менше. Лише у відпустці для догляду за малолітніми дітьми перебувають з десяток фахівців, двоє із них – чоловіки. Це наводить на певні роздуми, які можуть стати темою для окремої публікації.


    Прийомоздавальника вантажу та багажу Тетяну МЕЛЬНИК поважають у колективі.

    А на ст. Гнівань поки що обходились і без «декретчиків». І небезуспішно. Плановим завданням на минулий рік передбачалось, що на станції завантажать 10 тис. 488 вагонів, а це 700 тис. т різної продукції. Та у Гнівані колектив згуртувався і значно перевиконав планові завдання. Тут навантажили 10 тис. 865 вагонів, які вмістили понад 720 тис. т вантажу.


    Монтер колії Віталій КОШТАЛЯН, шляховий майстер Петро КАСЕНЮК, монтери колії Віктор ПЕТРОВ і Олександр КАЛІЦЬКИЙ.

    Хто ж забезпечив такі обсяги перевезень із цієї станції? Зазначу одразу, що конкретного «винуватця», за всіх моїх старань, знайти не вдалось. Тому назву більшість із них, а це в першу чергу ті, хто займається комерційною роботою. Окрім керівника станції, це – начальник району вантажного Олена ДРОЗДОВА. Вона недавно обіймає цю посаду, але зуміла зорганізувати роботу своїх колег так, щоб вийти на передові показники. Добре потрудились старший товарний касир Валентина ЖОВМІР, товарні касири Петро КОШЕНКО, Олена ДРОЗД, старші прийомоздавальники вантажу та багажу Оксана ЛОЗОВА, Олена БОЙКО, Євгенія КОЛЕСНИК, Тетяна ГОЛОВІНА, прийомоздавальники Тетяна МЕЛЬНИК, Олеся БАБІЙ та їхні колеги.

    Своє «плече» вчасно підставляли й фахівці з організації руху поїздів. І це дозволило досягти позитивних результатів. Протягом минулого року через ст. Гнівань щодоби проходило від 40 до 70 потягів. Із них понад 30 – пасажирські. Це для станції другого класу неабияке навантаження. Та чергові по станції Аделіда ДЖАББАРОВА, Зінаїда КОВАЛЬСЬКА, оператори при чергових Наталія НОСАЛЬСЬКА, Надія МАЗУРОВА, Ольга ГРЯЗНОВА, складачі поїздів Олег МАЗУРКЕВИЧ, Анатолій РИЖИЙ забезпечили рух транзитних поїздів, маневрову роботу на станції та й складання, розформування збірних поїздів, яких щодоби нараховувалось до п’яти одиниць.

    Робота ст. Гнівань не замикається лише на вантажних перевезеннях. Містечко, біля якого розташовано станцію, не відноситься навіть до райцентру. Однак охочих в ньому, та й у ближніх селах, мандрувати залізницею було чимало, тому не залишались без роботи й касири пасажирські. Вони минулого року попрацювали із випередженням планових завдань. Для пасажирів, які користуються залізницею у дальньому сполученні, Марія СКРИПНИК, Тамара БУЛГАКОВА, Майя КУДИРКО, Ольга СОЛОВЙОВА, Марина КОВАЛЬСЬКА та їхні колеги продали понад 30 тис. квитків на загальну суму майже 4 млн грн. А у місцевому сполученні цей показник сягнув майже 4 млн квитків на суму майже 500 тис. грн. Найбільш продуктивними, за касовим збором, були липень та серпень, коли реалізували понад 4 тис. квитків у дальньому сполученні, а виручка сягнула майже 1 млн грн.

    Показники в роботі цієї станції чималі, вони значно перевищують планові завдання. Але чи можуть вони бути вищими? Від усіх працівників почув лише одну відповідь: «Можуть!». Що для цього потрібно? – запитую. — Дайте більше вантажних вагонів, і щоб пасажирські потяги, що прямують на Львів, Одесу, Ужгород, Київ, Харків, Дніпро, зупинялись на нашій станції, — отакий вибір виробничої тактики.

    Цікава річ! У Гнівані не просять менше роботи, а благають – дайте більше вантажних вагонів під завантаження, тому що тих (понад 1 тис. 100), яких минулого року на цій станції вивантажили, вкрай мало. Не вистачає й тих, що подають на пункт підготовки вагонів під навантаження, що розташовується на ст. Гнівань. Він забезпечує не лише виробничі потреби цієї станції, а й деяких інших. Та при тій кількості та технічному стані вантажного рухомого складу (а це здебільшого піввагони) підрозділ Жмеринської вагонної дільниці не міг забезпечити й половини потреби цієї станції, та й багатьох інших, що входять до Жмеринської дирекції залізничних перевезень.

    ДОВІДКОВО

    У грудні 2016 р. регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» відправила 3313,78 тис. т вантажів, що більше на 229,72 тис. т, ніж за аналогічний період 2015 р.

    У внутрішньому сполученні відправила 1765,91 тис. т. Серед вантажів – продукція для будівельної індустрії, промислова сировина, флюси, цемент, лісові вантажі, брухт чорних металів, зернові вантажі, вогнетриви, хімічні і мінеральні добрива, нафта та нафтопродукти, продовольчі товари.

    На експорт залізницею відправлено 1547,87 тис. т.

    За інформацією,

    наданою прес-службою регіональної філії «Південно-Західна залізниця»

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05