РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (20 січня 2017) 

  • На шляху Оптимізації

    Сьогодні одним із основних завдань для залізничників є залучення для перевезень якомога більшої кількості вантажів. Однак нині важливо зберегти ті вантажі і тих клієнтів, що є на Південно-Західній залізниці. Для цього необхідно виконати чотири найважливіші умови: запропонувати конкурентоспроможні тарифи, високий рівень сервісу, забезпечити чіткий графік відправлення і отримання вантажу, а також його збереження. Це запорука успіху.

    Про те, як вузлова ст. Дарниця виконує взяті на себе зобов'язання, а саме: формує рухомий склад і обслуговує його в комерційному відношенні, вирішили дізнатися журналісти «Робітничого слова». Тож зимового ранку ми від­правились на станцію в непарний парк приймання поїздів.

    Для збереження вантажів на станції вісім років тому встанов­л­ено автоматичну систему контролю цілісності вагонів у русі (АСК—ЦВР), яка дозволяє контролювати правильність розміщення і схоронність вантажів у вагонах.

    Досвідчений залізничник, началь¬ник вантажного району ст. Дарниця Олександр ДІДУСЬ, який супроводжує нас, відразу зазначив: «Нам стало краще працювати. Адже це дозволило зменшити час на обробку поїздів та головне — не пропускати вагони з різними комерційними несправностями на іншу залізницю. Поза цим відеокамери покращили умови праці приймальників поїздів і підвищили якість їхньої роботи».

    Оглядаємо, як саме побудовано комплекс. Термінал контролю, який складається з обладнання реєстрації складу поїздів, що заходять у парк, розташований на естакаді та двох залізобетонних опорах. На поперечині — дев'ять камер, на опорах — три. Верхні дають змогу переглядати стан вантажу у вагонах відкритого типу, бокові камери — в основному для зчитування номерів будь-яких типів рухомого складу.

    Олександр Дідусь згадує, що до установки автоматичної системи приймальник поїздів міг лише неозброєним оком слідкувати, як розташований вантаж у складах поїздів. Такі дії не завжди дозволяли оцінити об’єктивно правильність розміщення вантажів згідно з вимогами технічних умов навантаження.

    З установкою автоматизованого робочого місця, до якого підключено систему відео-нагляду, камери подають зображення на монітор комп’ютера приймальника поїздів. Цей процес дозволяє вести автоматизований контроль і облік вантажів. При цьому записуються тільки реальні факти, які віддзеркалюють ситуацію, хід рухомого складу і надають можливість у будь-який момент повернутися до отриманого спостереження при виникненні спірних питань.

    Алла МАКАРЕНКО — приймальник поїздів, яка того дня працювала на зміні (на фото), спостерігає за рухомим складом, що якраз зайшов на станцію. У цьому складі проблем немає, і ми це самі бачимо на моніторі. Вона пояснює нам, як проходить технологічний процес. «Відеоспостереження в реальному режимі часу за проходженням і станом вагонів допомагає здійснювати комерційний огляд. За допомогою камер виявляємо комерційні несправності. Найбільше їх припадає на піввагони. Це і наявність поглиблень, воронок або інших ознак нестачі вантажу, розлад навантаження тощо. На критих вагонах — закриття дверей, верхніх завантажувальних люків, наявність запірно­пломбувальних пристро­їв», — каже Алла Олександрівна.

    — За допомогою системи відео­нагляду ми об’єктивно вирішуємо всі нагальні питання з відправни­ками вантажів, — додає начальник вантажного району. — При виявленні комерційних несправностей приймальник поїздів складає акт, де конкретно вказує на проблему. Потім ця інформація передаєть¬ся всім причетним працівникам, які задіяні в технологічному процесі комерційної роботи. Такий контроль дозволяє запобігти виникненню небезпечних ситуацій і оперативно сповіщати про це персонал. Також підвищується інформованість експлуатаційного і технічного персоналу про стан состава. Наразі ведеться робота щодо модернізації системи.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05