РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (20 січня 2017) 

  • Випробування Зимою

    У Коростенській дистанції колії цьогоріч нараховується 22 першозимники. Як же освоїлися вони зі своїми обов’язками, як зустріли першу зиму на новій роботі? В дистанції мені порадили побувати на «вікні», де працюють разом з усіма і першозимники, й побачити їх у справі.


    Монтери Ярослав АНЦИФЕРОВ, Олександр ВОЛОШЕНКО, Володимир КРАВЧЕНКО,
    Михайло НЕДАШКІВСЬКИЙ, Вадим БІЛОШИЦЬКИЙ і майстер Руслан БОНДАРЧУК.

    Того дня керівником робіт під час «вікна» був начальник дільниці Володимир ПРОГОЖУК. Він і розповів, що тут, на мосту (8-й км перегону Коростень-Житомирський-Ушомир), проводять заміну старопридатних рейок на нові. На «вікні» працює 18 чоловік, з техніки — навантажувально­транспортний мотовоз, яким керує машиніст Анатолій КОНДРАТЕНКО.


    Машиніст мотовоза Анатолій КОНДРАТЕНКО та монтер-стропальник Олександр МОРОЗ.

    Цікавлюся, як працюють монтери­першозимники? Шляховий майстер Руслан БОНДАРЧУК знайомить з ними.

    — Ярослав Анциферов, Олександр Волошенко, Володимир Кравченко та Вадим Білошицький. Вони нещодавно прийшли на залізницю, з ними проведено всі необхідні інструктажі й навчання, закріплені надійні наставники. Ось, приміром, один із них — Михайло Недашківський — монтер 4-го розряду, працює вже сім років, тож може й досвідом поділитися, — розповідає Руслан Васильович.

    Говоримо з ним про непросту роботу колійників, яким за будь-якої погоди під відкритим небом треба дбати про відмінний стан колії. Сходимося на думці, що тим, хто шукає легкого хліба, ця робота не припадає до душі, не затримуються тут надовго. Щодо монтерів­першозимників, то майстер каже: «Працюють сумлін­но, відразу зрозуміли свої завдання». Шляховий майстер переконаний, що при бажанні всьому навчаться, недаремно ж у народі кажуть: «Невмілому руки не болять». Майже всі монтери­першозимники із навколишніх сіл, фізичної праці не бояться…

    До речі, Руслан Бондарчук сам із с. Кожухівка, що поблизу Коростеня. На залізниці понад 16 літ. Працював монтером, бригадиром, з 2003го — шляховий майстер з поточного утримання колії. У дистанції колії працюють і три його брати. Ось така сімейна відданість непростій колійній справі. В колективі Бондарчуків знають як працьовитих, відповідальних людей. Саме із досвідчених трудівників, які своїм ставленням до роботи заслужили авторитет, а таких у дистанції є чимало, мають брати приклад молоді першозимники, котрі лише починають свій шлях на залізниці. Бо ж, як писав Олесь Гончар: «Працею людина і сильна, й красива»…

    Цікавлюся в молодих монтерів і їхніми планами на майбутнє, можливо, хочуть вчитися в залізничних навчальних закладах, мріють про професійне зростання? І хоч у розмові про свої перспективи колійники виявилися небагатослівні, але двоє юнаків сказали, що є в них думки про подальше навчання. Тож успішної праці й професійного росту, першозимники!

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05