РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1 (13 січня 2017) 

  • Щоб затишок панував у вагонах

    Пасажири залізниці прагнуть не лише своєчасно дістатись до потрібної їм станції, а й бажають їхати за комфортних умов. Щоб у вагоні було чисто, затишно, влітку – прохолодно, а зимою підтримувалась оптимальна температура.

    У нових, сучасних потягах такі умови забезпечуються. А у застарілих?.. Буває так: заходиш у вагон на початковій станції, а в ньому майже нульова температура і лише через годину-дві після початку руху з’являється тепло. Чому так? Состав тривалий час знаходився на відстої і там не було можливості достатньо обігріти вагони.

    Щоб такого більше не було, хоча б у тих поїздах, які відправляються із столиці, довелось чимало потрудитись фахівцям Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392, який спеціалізується на виконанні робіт з енергозабезпечення. Наприкінці минулого року виконробські дільниці під керівництвом Миколи ХАРЕБІНА та В’ячеслава ЦЕПРИ зі спеціаль­ним устаткуванням направились до вагонної дільниці №1 у Києві. І одразу приступили до роботи.

    — Нам було поставлене завдання, — розповідає начальник технічного відділу БМП-392 Михайло БІЛИЙ, — забезпечити подачу електроенергії до составів, які перебувають на відстої у вагонному парку. Це для того, щоб у них можна було вмикати електричні котли для обігріву вагонів. У короткий термін наші фахівці розробили необхідну проектну документацію і передали її безпосереднім виконавцям. А ті приступили до робіт і завчасно виконали їх.

    Тут дещо варто пояснити читачам, які необізнані з особливостями господарства з обслуговування. У кожному із пасажирських вагонів облаштовано індивідуальне водяне опалення, яке здійснюється за допомогою котла. Раніше в таких котлах використовувались лише дрова та вугілля. Провідники постійно «кочегарили» топки, щоб підтримувати оптимальну температуру. В наш час більшість котлів у пасажирських вагонах обладнані електричними тенами. Електричний струм до таких колів надходить від контактної мережі через з’єднання з електровозом спеціальними силовими кабелями від першого до останнього вагона. Під час руху потяга подача електроенергії забезпечується. А на відстої, коли відсутній локомотив та контактна мережа у парку, електричні тени не діють. У тих вагонах, де збереглись твердопаливні котли, обігрів здійснюють за допомогою вугілля. Однак належного результату це не дає. Перш за усе тому, що «чорне золото» далеко не вищої якості, крім того під час стоянки немає стрімкого потоку повітря і паливо погано горить, а диму від нього чимало. Це не кращим чином впливає на довкілля, особливо у столиці. Через усе це вагони після відстою подаються під посадку пасажирів холодними.

    Вихід із такої ситуації був знайдений у тому, щоб подати електроживлення для нагріву котлів у вагонах через спеціальні пристрої. Цим і зайнялись вінницькі енергетики під керівництвом головного інженера БМП-392 Владислава МАЄВСЬКОГО. Перш за усе вони встановили потужний трансформатор, який забезпечує необхідну напругу та силу току в мережі. Проклали сотні метрів силового кабелю, який з’єднав трансформатор із контактними пристроями. А ці пристрої встановили біля кожної колії, на які подаються пасажирські состави для відстою між рейсами. Наскільки це була трудо­містка та складна робота засвідчує лише один показник. Її вартість із закупкою обладнання та матеріалів обійшлась залізниці у чималу суму. Та із завданням електромонтери, інші фахівці під керівництвом будівельних майстрів Василя ПІВНЮКА, Олега НАУМОВА, Сергія БОРДЮКА впорались раніш визначеного терміну – здали об’єкт напередодні свого професійного свята – Дня енергетика.

    Чи потрібні були такі витрати на дообладнання парку відстою вагонів? Думається, вони того варті. Адже за певний період повністю окупляться. Адже не потрібно буде спалювати дрова, вугілля, які чимало коштують і постійно дорожчають, у котлах вагонів. Не буде проблем із екологічними службами, які борються із забруднювачами повітря у Києві. Та, головне, такий підхід додасть комфорту пасажирам. Їм не потрібно буде чекати, доки потяг почне рух, щоб зігрітись. Вагони уже будуть обігрітими подаватись під посадку.

    Важливо й те, що електричне обладнання, які встановили вінницькі енергетики у ВЧ-1, не буде простоювати й теплої пори року. Його мають використовувати для живлення електричним струмом кондиціонерів, які встановлені у багатьох пасажирських вагонах, а таких стає усе більше. Тому влітку у них буде прохолодно ще перед початком руху потягу. А це також створюватиме затишок та комфортні умови для пасажирів.

    Думається, таке електричне обладнання варто встановити у вагонних дільницях, які знаходяться у Жмеринці та Хмельницькому. Тоді й в потягах, які вирушатимуть в рейси від цих станцій також запанує затишок і буде більше комфорту. А це сприятиме зростанню попиту на перевезення пасажирів залізницею і збільшенню доходів від цього.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05