РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1 (13 січня 2017) 

  • У колі відмінників руху та екології

    Дозволю припущення, що у надзвичайних ситуаціях, від ліквідації наслідків яких залежить робота величезного транспортного організму, журналісти – небажані гості. Про такі ситуації не прийнято говорити в пресі. Спеціалісти із відновних поїздів – як солдати: передова лінія – це сотні залізничних кілометрів. Хіба що запросять на навчання, яке періодично на столичній магістралі відбувається у рамках залізничних дирекцій.



    Урочиста мить.

    80ту річницю від дня створення відновних поїздів, що перебувають у постійній бойовій готовності, за ініціативи головного ревізора з безпеки руху та автотранспорту регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Івана АНТОНЮКА, відзначено в апаратній залі управління Південно-Західної магістралі. Серед присутніх – машиністи кранів шостого розряду. Серед семи відновних поїздів, що перебувають на щодобовому чергуванні у межах столичної магістралі, цього разу відзначено робітників та інженерів із Дарниці, Козятина, Шепетівки, Фастова і Конотопа.

    Після вручення заслужених нагород поцікавився в інтернеті попитом машиністів кранів на залізничному ходу серед вітчизняних роботодавців. Виявляється, важко знайти роботу, якщо мешкаєш далеко від промислових центрів. У короткій розмові із машиністами крана на залізничному ходу Сергієм БЕСПАЛЬЧУКОМ (ст. Шепетівка) та Євгеном ГОНЧАРОВИМ (ст. Конотоп) з’ясували, що найвідповідальнішим вузлом у потужному крані є дизельний двигун. Розповсюджених несправностей — безліч. Але головна — погана якість запасних частин, є зауваження і до пальномастильних матеріалів. Також потрібно брати до уваги природне спрацювання силового агрегата, який складається із численних вузлів та систем. Є де перевірити власну кваліфікацію. Головне, щоб машина добре працювала під час виїздів на лінію. Як відомо, багатотонні крани на залізничному ходу – незамін­ні механізми під час ремонту та будівництва залізничних споруд. Отже, тримати їх у робочому стані — прерогатива Сергія Андрійовича та Євгена Леонідовича. «Відмінник безпеки руху та екології», виявляється є такий нагрудний знак, який того дня отримали разом з іншими колегами С. Беспальчук та Є. Гончаров.

    Що ціните у своїх підлеглих? Із цим запитанням звернулися до начальника відновного поїзда № 3174 ст. Дарниця Ігоря МАЗУРА. «Рішучість, самоконтроль, які проявляються у надзвичайних ситуаціях. Людина так влаштована, що постійно бажає оновлення. А якщо твоя робота пов’язана із машинами, то тут про нову техніку лише розпочни говорити. Не переслухаєш», – сказав він.

    Головний ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Іван Антонюк продемонстрував власну відкритість з метою вирішення актуальних питань, частина з яких перебуває в його компетенції. На закінчення зустрічі голова Дорпрофсожу регіональ­ної філії «Південно--Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Орест ЛОГОШНЯК побажав трудівникам всіляких гараздів у році, що настав.

    ***

    За сумлінну працю, вагомий внесок у забезпечення організації та виконання відновних робіт з ліквідації наслідків транспортних подій на залізничному транспорті, високу професійну майстерність та творчу ініціативу в роботі, з нагоди 80-РІЧЧЯ з дня створення відновних поїздів наказом голови правління ПАТ «Укрзалізниця» нагороджено:

    Знаком «Залізнична Слава» III ступеня

    Руслана Вікторовича ВОЛКОВА — машиніста крана (кранівника) 6го розряду відновного поїзда № 3174 на станції Дарниця 1ї групи виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень;

    Юрія Івановича ЛАВРЕНЧУКА — начальника відновного поїзда 1ї групи на станції Козятин виробничого підрозділу Козятинська дирекція залізничних перевезень.

    Нагрудним знаком «Відмінник безпеки руху та екології»

    Сергія Андрійовича БЕСПАЛЬЧУКА — машиніста крана (кранівника) 6го розряду відновного поїзда 1ї групи на станції Шепетівка виробничого підрозділу Козятинська дирекція залізничних перевезень;

    Євгена Леонідовича ГОНЧАРОВА — машиніста крана (на залізничному ходу) 6го розряду відновного поїзда на станції Конотоп виробничого підрозділу Конотопська дирекція залізничних перевезень;

    Олексія Олексійовича ДРЕМУХА — майстра відновного поїзда № 3482 на станції Жмеринка виробничого підрозділу Жмеринська дирекція залізничних перевезень;

    Юрія Станіславовича КРИВОБОКА — начальника відновного поїзда 1ї групи на станції Фастів виробничого підрозділу Козятинська дирекція залізничних перевезень;

    Ігоря Володимировича МАЗУРА — начальника відновного поїзда № 3174 на станції Дарниця 1ї групи виробничого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень.

    Іван СОТНИКОВ, Фото Олександра ІВАНОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
    Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05