РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (2 квітня 2010) 

  • Обнадійливі перспективи житомирських зв’язківців

    У Житомирській дистанції сигналізації та зв’язку працює чимало людей, які заслуговують добрих слів за своє сумлінне ставлення до роботи, за те, що постійно відшліфовують свої знання і вміння на дорученій ділянці роботи. А очолив цей підрозділ не так давно молодий, енергійний керівник Сергій ДУБІНЧУК, який має немало планів та ідей стосовно розвитку підприємства.

    Якими ж результатами роботи позначився минулий рік для колективу дистанції? - запитую в нього. Як сказав Сергій Олександрович, одночасно із забезпеченням безвідмовної роботи пристроїв сигналізації та зв’язку його колеги працювали ще на кількох об’єктах. Так на дільниці Майдан-Вила - Пост Жлобинський йшла робота з укладення другої колії. На цій електрифікованій дільниці вдосталь роботи випало представникам різних залізничних структур, у тому числі зв’язківцям. Основна ж мета проведення такого чималого об’єму робіт - поліпшити пропускну спроможність поїздів у напрямку Шепетівки. Останніми роками їх кількість у цьому напрямку зросла, впроваджено й нові електропоїзди підвищеної комфортності Київ - Луцьк, Київ - Львів. Пасажиру ж потрібно їхати і безпечно, і швидко, без затримок у дорозі. Тож саме задля поліпшення курсування поїздів, і пасажирських, і вантажних, і спільно працюють залізничники різних підрозділів. Зокрема, працівники Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку (ШЧ) виконували проект з обладнання 2 колії перегону Майдан-Вила - Пост Жлобинський пристроями числового кодового блокування. А також житомирські фахівці із СЦБ здійснювали належний їм об’єм робіт з реконструкції парної горловини ст. Майдан-Вила.


    Телефоністка Любов КУКОЛЄВА забезпечує надійний зв’язок

    Не обійшлася, як мовлять, без вагомого внеску Житомирської ШЧ і така важлива новобудова, як тягова підстанція в Новограді-Волинському. Даний об’єкт має неабияке значення, адже нова підстанція не тільки сприяє кращій якості пропуску поїздів на дільниці Коростень - Шепетівка, а й вносить новий подих у роботу залізниці завдяки сучасному технічному рівню. Працівники ШЧ тут здійснювали будівельно-монтажні роботи по монтажу мережі зворотного тягового струму до тягової підстанції.

    - Чимало важливих справ заплановано в підрозділі й на найближчу перспективу, - говорить Сергій Дубінчук. - І колективу, в якому є достатньо професіоналів своєї справи, під силу їх виконати. Зокрема, планується заміна повітряної лінії зв’язку на відрізку зп. Богунський - ст. Дубовець - ст. Курне, загалом 38 кілометрів. Буде чимало роботи фахівцям цієї дистанції і з початком електрифікації дільниці Фастів - Житомир - Новоград-Волинський.

    Як відомо, підсобно-допоміжна діяльність ШЧ складається з надання послуг надійного зв’язку населенню. Над поліпшенням цього напрямку теж працюють фахівці дистанції. І запевняють, що невдовзі, завдяки проведеній вагомій роботі, зможуть надавати Інтернет-послуги, причому, високої якості.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05