РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
Вартість послуг
Залізничні мости та шляхопроводи
Облік вільних рекламоносіїв розташованих на території та об’єктах ПЗЗ
Місця для реклами на вокзалі Київ-Пас.
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



 

Вартість послуг

 

Затверджено:
наказом начальника
Південно-Західної залізниці

Порядок
визначення розміру плати по наданню рекламних послуг на території та об’єктах Південно-Західної залізниці

1. Визначення термінів

У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо такої особи чи товару;

споживачі реклами – коло осіб, на яких спрямовується реклама;

особа – фізична особа, в тому числі суб’єкт підприємницької діяльності, юридична особа будь - якої форми власності, представництво нерезидентів в Україні;

товар – будь-який предмет господарського обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об’єкти права інтелектуальної власності;

об’єкти залізниці – будівлі та споруди підрозділів залізниці, рухомий склад залізниці, залізничні шляхи сполучення та штучні споруди на них, а також об’єкти, що забезпечують роботу залізничного транспорту;

територія залізниці – охоронні зони та землі смуг відведення залізниць під залізничним полотном та його облаштуванням, станціями з усіма будівлями і спорудами, енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв’язку, водопостачання, каналізації; під захисними та укріплювальними насадженнями, службовими, культурно-побутовими будівлями та іншими спорудами, необхідними для забезпечення роботи залізничного транспорту;

охоронні зони – ділянки землі, прилеглі до земель залізниці і необхідні для забезпечення збереження транспорту, міцності та стійкості споруд, пристроїв та інших об’єктів залізничного транспорту;

рекламоносії – будь-які матеріальні носії інформації, які містять візуальне зображення реклами;

спеціальні рекламні конструкції – тимчасові конструкції (світлові та несвітлові, наземні та не наземні, плоскі та об’ємні стенди, лайтбокси, стікери, постери, банери, щити, панно, транспаранти, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, електронні інформаційні носії, проекційні установки, екрани, цифрові фото-рамки, панелі, тумби), які монтуються на майні або встановлюються на території залізниці з метою подальшого використання для розміщення реклами;

об’єкт зовнішньої реклами – рекламоносій або спеціальна рекламна конструкція, що розташовані поза приміщенням;

внутрішня реклама – реклама, що розміщується всередині приміщень станцій, вокзалів, товарних контор, адміністративних будівель;

сіті-лайт – рекламоносій з внутрішнім підсвітленням, розміром рекламної площини 1,2 м х 1,8 м незалежно від кількості площин. Розміщується як окремо, так і на опорах (в тому числі на опорах вуличного освітлення). Може бути складовою частиною павільйону, кіоску, тощо;

рекламна кампанія – комплекс заходів, направлених на досягнення мети поставленої рекламодавцем, що проводиться у відповідний проміжок часу згідно з планом;

рекламодавець – юридична або фізична особа-підприємець, яка є замовником реклами для її розповсюдження;

регіональна реклама – рекламна кампанія в межах одного району, що враховує традиції останнього (побут, життєвий рівень, тощо);

рекламне місце – це площа поверхні (інтер’єру) об’єктів залізниці, на якій може бути розташована спеціальна рекламна конструкція або носій реклами;

вивіска – рекламоносій – елемент фірмового стилю оформлення магазину, торгівельного павільйону, компанії;

показчик – невеликий за розмірами рекламоносій, що є міським орієнтиром, який містить інформацію про місцезнаходження об’єкту торгівлі, послуг, тощо;

лайт-бокс – різновидність світлового короба будь-якого розміру, що встановлюється на високих поверхнях, на різноманітних арках, стелях, опорах освітлення, торгівельних павільйонах, інженерних спорудах тощо;

панно – частина поверхні стелі, стіни, дверей, яка оснащена рамкою;

банер (в Internеt) – електронний рекламоносій у вигляді графічного зображення або текстового блоку, що є ссилкою на веб-сторінку рекламодавця з детальним описом товару або послуг;

банер (в зовнішній, внутрішній рекламі) - рекламоносій, надрукований на поліхлорвініловому полотні або поліхлорвініловій сітці, який складається з самого полотна та конструкції для його кріплення;

плакат – листкове видання любого формату з одностороннім друком заламіноване під плівку ORAKAL, призначене для експонування;

постер – різновидність плакату великого розміру;

газета – періодичне друковане листкове видання, що містить офіційну та оперативну інформацію;

журнал - періодичне друковане багатосторінкове видання;

буклет – багатокольорове видання, надруковане на одному аркуші будь-якого формату, зфальцьоване будь-яким способом у два або декілька разів;

проспект – багатолисткове зброшуроване видання будь-якого формату;

візитка – аркуш картону (паперу), що містить інформацію про людину або фірму;

холдер – прозора пластикова підставка під поліграфію.

1.2 Терміни, що не визначені в даному Порядку, вживаються у значенні, визначеному законодавством України та іншими нормативно – правовими актами, що стосуються діяльності залізничного транспорту та рекламної діяльності.

2 Даний Порядок визначає розмір плати по наданню рекламних послуг на території та об’єктах Південно-Західної залізниці (далі плата) і враховує:

  • розмір плати за право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальних громад міст і територіально розташовані в межах залізниці;
  • індекс інфляції, розрахований Держкомстатом України і прогнози незалежних експертів;
  • аналіз цінових пропозицій на рекламному ринку регіону.

2.1 Порядок визначення розміру плати по наданню рекламних послуг складається з:

  • Базової вартості надання рекламних послуг у пасажирському рухомому складі, на станціях, вокзалах, та на сайті залізниці (Таблиця №1);
  • Базової вартості надання послуг по розміщенню об’єктів зовнішньої реклами на території та об’єктах Південно-Західної залізниці (для регіонів), (Таблиця №2);
  • Базової вартості надання послуг по розміщенню об’єктів зовнішньої реклами на території та об’єктах Південно-Західної залізниці, розташованих у місті Києві (Таблиця №3);
  • Базової вартості надання послуг по розміщенню об’єктів зовнішньої та внутрішньої реклами на об’єктах Центрального, Південного, Приміського вокзалів станції Київ-Пасажирський, вокзалу станції Караваєві Дачі, вокзалу станції Дарниця та зупиночній платформі Лівий Берег (Таблиця №4).

2.2 Вартість послуг, що не визначені в даному переліку послуг визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості без урахування суми внесених (нарахованих) податків, зборів (обов’язкових платежів), які встановлені Податковим кодексом України.

3 Відповідно до п.5 ст.27 Закону України «Про рекламу» плата за надання рекламних послуг визначена без урахування суми податку на додану вартість.

    Таблиці
  1. Базова вартість надання рекламних послуг у пасажирському рухомому складі, на станціях, вокзалах та на сайті залізниці
  2. Базова вартість надання послуг по розміщенню об’єктів зовнішньої реклами на території та об’єктах Південно-Західна залізниця (для регіонів)
  3. Базова вартість надання послуг по розміщенню об’єктів зовнішньої реклами на території та об’єктах залізниці, розташованих у місті Києві
  4. Базова вартість надання послуг по розміщенню об’єктів зовнішньої та внутрішньої реклами на території Центрального, Південного, Приміського вокзалів станції Київ-Пасажирський, вокзалу станції Караваєві Дачі, вокзалу станції Дарниця та зупиночній платформі Лівий Берег
 
Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05