РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



Південно-Західна залізниця відкрила рух першої міської електрички від Троєщини до Київ-Петрівки

» гаряча новина  всі новини
2 вересня 2009

2 вересня 2009 року Південно-Західна залізниця спільно з КМДА відкрила у столиці рух міської електрички між двома станціями Троєщина та Київ-Петрівка. Першими пасажирами міського електропоїзду були начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Київської міської державної адміністрації Леонід Черновецький та представники засобів масової інформації.

За словами начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина, ідея проекту «міська електричка» виникла кілька років тому. Залізниця вирішила допомогти київській владі розвантажити рух транспорту у години «пік» на Московському мосту, що з’єднує лівий та правий береги. «Без залізниці сьогодні однозначно неможливо розвантажити лівобережжя та правобережжя. Ми були ініціаторами цього проекту. І сьогодні ми відкрили його перший етап», - зазначив Олексій Кривопішин.

Південно-Західна залізниця модернізувала залізничні колії та збудувала нові платформи, реконструювала рухомий склад. Доки міська влада закуповуватиме власний рухомий склад, для реалізації початкового етапу проекту на маршруті зупиночна платформа Троєщина – станція Київ-Петрівка залізничники підготували 3 електропоїзди за зразком метрополітену, два з яких будуть забезпечувати рух на цій ділянці вранці з 6:00 до 9:00 та ввечері з 17:00 до 20:00. Третій електропоїзд – про запас. За один рейс електричка здатна перевезти понад тисячу пасажирів. Південно-Західна залізниця вклала у підготовку залізничної інфраструктури та рухомого складу близько 40 млн. гривень. А затрати перевезення пасажирів електричкою залізниці за договором компенсуватиме КМДА.

Крім того, залізничники у період руху міського електропоїзду, незважаючи на економічні наслідки відмінили рух близько 40 вантажних поїздів. «Це був наш основний вантажний хід з Дарниці до Київ-Волинського і вихід на Фастів, - розповів журналістам Олексій Кривопішин. – Ми переглянули графік руху поїздів. Пішовши назустріч місту, зняли вантажні поїзди у час-пік».

У перший свій рейс міська електричка подолала відстань від зупиночної платформи Троєщина до станції Київ-Петрівка за 5 хв. зі швидкістю 80 км/год. «Сьогодні ми проїхали цей маршрут за 5 хв., а в графіку закладено 6 хв. І це не межа, час можна зменшити. Працівники залізниці модернізували колію таким чином, що цю ділянку поїзд може проїжджати на швидкості 100 км/год», - зазначив Олексій Кривопішин.

Залізничники й надалі працюватимуть над втіленням всього проекту. За словами начальника залізниці, наступний етап – продовження маршруту електрички до станцій Сирець, Борщагівка, Київ-Волинський, Караваєві Дачі та Київ-Пасажирський. Таким чином пасажири міської електрички, що рухатиметься залізничним півкільцем, можуть дістатися станцій усіх трьох ліній метрополітену, які проходять у Києві. Однак для цього міська влада повинна облаштувати підходи та під’їзди до станцій залізничного півкільця та метрополітену, як вона це зробила на станції Київ-Петрівка.







Фото Валентини Челюскіної і Валерія Скиби


1 2
Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05