РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



Роман Веприцький: Хочу бачити більше ініціативи і бажання працювати на загальний результат

» гаряча новина  всі новини
27 лютого 2019

На Південно-Західній залізниці провели засідання балансової комісії на чолі з в.о. директора регіональної філії Романом Веприцьким. Було розглянуто підсумки роботи регіональної філії в 2018 році й визначено пріоритетні завдання на поточний рік.

Зазначалося, що в 2018 році Південно-Західна залізниця працювала досить стабільно і закінчила рік з прибутком. При цьому з об’єктивних причин регіональній філії не вдалося досягти стовідсоткового виконання низки планових завдань, зокрема, з відправлення вантажів та використання рухомого складу. Пасажирообіг склав майже 105%. Доходи від допоміжного виробництва перевищили планові завдання на 4%.

Торік отримано позитивний фінансовий результат від вантажних перевезень, а от пасажирські перевезення були збитковими, особливо в приміському сполученні. Цьому сприяла, зокрема, хронічна недокомпенсація місцевими органами влади витрат регіональної філії на перевезення за соціальними тарифами.

До проблемних питань діяльності залізниці у 2018 році було віднесено перевитрату фонду оплати праці, наявність понаднормативних запасів ТМЦ, недоліки конкурсно-договірної роботи, неповне освоєння капінвестицій, тощо.

Під час засідання балансової комісії заслухали керівників дирекцій залізничних перевезень, які дали пояснення щодо озвучених зауважень.

Затим очільник регіональної філії Роман Веприцький зупинився на першочергових планах, які необхідно реалізувати в 2019 році для подальшого поліпшення фінансово-господарського стану залізниці. Невідкладним завданням, за словами Романа Веприцького, є робота з контингентом при одночасній актуалізації технологічних процесів та усуненні диспропорцій в оплаті праці окремих категорій працівників.

«Колесо» - це фундамент, на якому стоїть управлінська надбудова, а не навпаки, - підкреслив керівник залізниці. – Саме тому нам треба зосередити зусилля на формуванні міцного фундаменту, від якого напряму залежить виробничий та фінансовий результат роботи всієї регіональної філії».

Роман Веприцький зазначив, що позитивний досвід вже є. Так, у 2018 році в РПЧ-8 шляхом перегляду технологічних процесів, переведення залізничників на відрядну оплату праці, своєчасного та повного забезпечення запчастинами та матеріалами домоглися збільшення зарплати по окремих професіях. І це стало реальних стимулом до більш результативної праці.

Разом із тим, керівник регіональної філії поставив вимогу неформального підходу до кожного працівника в процесі актуалізації технологічних процесів та оптимізації штату згідно з обсягами виконуваних робіт: «Втрачати людей не можна, ламати «через коліно» людські долі – теж. Треба правильно організувати роботу, дати людям можливість заробити – і таку роботу вже розпочато», - наголосив Роман Веприцький.

Важливим завданням 2019 року повинно стати подальше реформування підходів до придбання, зберігання та резервного накопичення матеріально-технічних цінностей. «Стоїть завдання детально опрацювати потреби кожного господарства, - зазначив керівник залізниці. – Ми повинні до гвинтика знати, що потрібно придбати, аби працювало «колесо», звільнити склади від непотребу, який накопичувався роками, перевести складське господарство на сучасні технології роботи».

Такий підхід, за словами Романа Веприцького, дозволить ефективно використовувати дефіцитні оборотні кошти, створювати умови для якісної роботи «лінії», унеможливити корупційну складову в процесі закупівель, створити дієвий контроль за рухом ТМЦ.

Окрім цього, перед керівниками дирекцій залізничних перевезень було поставлене завдання розробити плани заходів щодо збільшення сум відшкодування за пільгові перевезення пасажирів у приміському сполученні, домогтися максимально повного врахування інтересів залізниці під час розподілу коштів місцевих бюджетів між перевізниками.

«Роботи багато, - підсумував засідання Роман Веприцький. – Але в нас є підтримка керівництва АТ «Укрзалізниця», особисто голови правління Євгена Кравцова. Є успішний досвід, який свідчить, що зміни можливі, бажання змінюватися. Треба лише більше ініціативи, активніші зусилля на всіх рівнях, і результати вразять усіх».


Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05