РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



Київському рейкозварювальному поїзду №5 виповнилось 75 років

» гаряча новина  всі новини
9 червня 2017

Одному із найстаріших підприємств Південно-Західної залізниці, а саме Київському рейкозварювальному поїзду №5, який був сформований на ст. Єлець Південно-Західної залізниці в 1942 році 5 червня виповнилось 75 років. Своїх колег приїхали привітати залізничники, ветерани а також заступник начальника залізниці з інфраструктури Роман Йосифович та начальник служби колії Віталій Калюжний.






На сьогодні, Київський рейкозварювальний поїзд – це потужне сучасне підприємство, виробничі цехи якого розташовані на площі понад 3 гектари. Основним завданням підприємства є забезпечення магістралі новими рейками, а також виконання ремонту і оновлення старопридатних рейок. Успішну роботу підприємства сьогодні забезпечують 142 працівники: зварники на машинах контактного (пресового) зварювання, дефектоскопісти, шліфувальники, машиністи залізнично-будівельних та колійних машин, різальники, ізолювальники тощо. Для успішного виконання усіх завдань проводиться робота з впровадження у виробництво нової техніки і прогресивних технологій з метою безперервного технічного зростання виробничих потужностей.








Під час урочистостей, які відбувалися в актовій залі рейкозварювального поїзду, Роман Йосифович, заступник директора регіональної філії з інфраструктури та Віталій Калюжний, начальник галузевої служби колії, у своєму вітальному слові підбирали найтепліші слова для ветеранів і колективу поїзда.

Роман Миколайович у своєму виступі наголосив, що колектив поїзда протягом свого трудового життя зробив величезний вклад у розвиток колійного господарства Південно-Західної. «Дуже важливі для нас такі зустрічі. Це своєрідний звіт за виконану роботу. Добре, що поруч з молодими залізничниками сидять ветерани», - каже він.

До привітання було запрошено Віталія Калюжного. Ви потужний підрозділ, - каже начальник служби, - який робить великий внесок у виконання дорожнього плану з модернізації колії. Завдяки людям і обладнанню, яке є у РЗП, вдається підтримувати стан колій на сучасному рівні. Сьогодні я можу порадіти за вас і сказати, що ви вистояли, в найважчий період. І єдині на столичній магістралі, хто працюєте без браку.

З нагоди свята, згідно з наказом директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» від 30 травня 2017 року №НОК-231, за сумлінну працю на залізничному транспорті, вагомий особистий внесок у модернізацію та відновлення залізничної колії, належне ставлення до посадових обовʼязків, ініціативність та відповідальність в роботі працівників Київського рейкозварювального поїзду №5 нагороджено:


Знаком «За Доблесну працю на Південно-Західній залізниці:

Шому Василя Олександровича - начальника виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Знаком «За сприяння розвитку Південно-Західної залізниці»:

Барановського Миколу Івановича - зварника на машинах контактного (пресового) зварювання 5 розряду виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Знаком «Відмінник Південно-Західної залізниці»:

Корніюка Анатолія Миколайовича - старшого майстра виробничої дільниці виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Почесною грамотою Південно-Західної залізниці:

Луцюка Анатолія Васильовича - бригадира (звільнений) підприємств залізничного транспорту та метрополітенів 6 розряду виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Мосюйду Віталія Вікторовича - шліфувальника 5 розряду виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Білокура Дмитра Васильовича - зварника на машинах контактного (пресового) зварювання 6 розряду виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Вітьмана Валентина Леонідовича - зварника на машинах контактного (пресового) зварювання 6 розряду виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Тичука Олександра Анатолійовича - машиніста залізнично-будівельних машин 5 розряду виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Годинником від директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця»:


Хілова Івана Івановича - машиніста залізнично-будівельних машин 6 розряду виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Бодур Раїсу Вікторівну - старшого комірника виробничого підрозділу Київський рейкозварювальний поїзд




Пройнявшись атмосферою свята, виступаючі із задоволенням згадували минулі роки. Як розбудувалась залізниця, скільки труднощів довелось пройти і якими надійними є колеги, які пліч-о-пліч працюють і працювали і в дистанціях, і в КМС та у відділеннях залізниці. Пізніше з великим інтересом гості переглянули документальний фільм про історію трудового життя залізниці, зокрема колійників та РЗП, затим був чудовий концерт.


Гості і колектив




Колектив








Історія:


Київський рейкозварювальний поїзд №5 був створений за часи Великої Вітчизняної війни, коли кожний кілометр залізничної колії, звільнений від німецько - фашистських окупантів, потребував негайного відновлення для успішного пересування нашої армії на Захід та налагодження зруйнованого господарства.

При відновленні підірваних споруд, а особливо залізничної колії, значне місце займала зварка.

Для виконання зварних робіт, згідно постанови ГКО СРСР №1095 від 03.01.1942 року та НКПС СРСР 3162/ЦЗ від 30.04.1942 року, 5 червня 1942 року був сформований на ст. Єлець Південно-Західної залізниці Рейкозварювальний поїзд №5 (РСПВ-5).

В склад РСПВ-5 ввійшли 5 малих поїздів №№ 3, 5, 31, 32, 33.

В цей період, пересуваючись за фронтом з довготривалими стоянками по станціях: Єлець, Лєв Толстой, Астрахань, Красний кут, Защита, Москва, Здовбунів, поїзд виконував відновлюючі роботи на прифронтових ділянках по обрізці та зварці рейс та рельсових стиків, ремонту водовідвідних споруд, зварці мостів, допомагав Радянській Армії відновлювати танки та іншу бойову техніку.

В 1944 році поїзд дислокуючись на ст. Здовбунів, першим серед поїздів почав зварювати рейси на першій рейкозварювальній контактній машині ЗРЗКМ-200.

Згідно наказу начальника рейкозварювального тресту №307 від 08.12.1945 року, ремонтно-зварювальні поїзда №5, 15 і рейкозварювальна станція №1 були об’єднані в одне рухоме спец формування під назвою Рейкозварювальний поїзд №5 (РСП-5).

З 1945 року РСП-5 був направлений до Києва для організації контактної зварки рейс в стаціонарних умовах и відновлення цілісності верхнього будівництва колії на Південно-Західній залізниці.

В 1960 році РСП-5 перебазувався на ст. Пост-Волинський в капітальну будівлю, де знаходиться і по теперішній час.

В 1958 році був створений філіал РСП-5 на ст. Козятин-2. В цей час була освоєна зварка рейс безстикової колії.

На підставі наказу Першого заступника Міністра Транспорту України Генерального директора Укрзалізниці № 32-39 і наказу начальника залізниці №127 від 01.11.96р. проведена реорганізація Дослідної колійної станції №121 та Рейкозварювального поїзда №5 в Київську колійну машинну станцію ДТГО «Південно-Західна залізниця».

На підставі наказу начальника ДГТО «Південно-Західної залізниці» № 82-Н від 26.02.2001р. проведена реорганізація Київської колійної машинної станції в Київську колійну машинну станцію і Київський рейкозварювальний поїзд ДТГО «Південно-Західна залізниця».

Основними напрямками діяльності Київського рейкозварювального поїзда є: зварювання безстикової колії із нових та старопридатних рейок, ремонт старопридатних рейок; виготовлення нових рейок; виготовлення перехідних рейок; виготовлення клеєболтових ізолюючих стиків; наплавка рамних рейок, вістряків, хрестовин; піднімання старопридатних рейок безстикової колії на вивізний состав, роботи по відновленню безстикової колії на перегонах залізниці.

Колію з безстиковими плітями працівники виготовляють у стаціонарних умовах з 25-ти та 50-ти метрових рейок, довжиною до 800 м і в подальшому, доставлені на місце проведення колійних робіт довгомірні пліті, зварюють за використання рейкозварювальних машин. Дві з семи наявних — на комбінованому ходу. Призначені вони для пересування не тільки по залізничній колії, а й по автошляхах. Відтак для перекриття руху поїздів під час виконання ними робіт затрачається мінімальний час. Якість зварювання у машинах КСМ контролює електронна система. Крім того, пересувні рейкозварювальні машини усувають дефектні місця колії, які виникають з різних причин у процесі її експлуатації. Відтак стукіт вагонних коліс відходить у минуле. Відсутність стиків не лише забезпечує комфортну подорож пасажирам, а й зменшує опір руху поїздів та скорочує витрати на поточне утримання і ремонт рухомого складу та колії.

У разі потреби в екстрених ремонтах пересувні рейкозварювальні машини оперативно передислоковуються з однієї дільниці на іншу. Це дуже важливо для забезпечення належного руху поїздів. Адже дефектність рейки тягне за собою обмеження у швидкості до 20 км/год, а у деяких випадках навіть відміну руху. Для заміни дефектних рейок використовуються 25-метрові стандартні рейки, які спеціалісти поїзда виготовляють шляхом високоміцного стикового зварювання з частин інвентарних нових та старопридатних рейок, які лишилися від попередніх ремонтів. З них створюється інвентарний запас рейок дистанцій колії залізниці.

Високоміцні стики підприємство почало виготовляти у стаціонарних умовах у 2013 році. Вони прирівнюються до зварних, що витримують такі ж навантаження, як і монолітна рейка. Відповідно до замовлень рейкозварювальний поїзд виготовляє і перехідні стики. Вони використовуються для з’єднання різних типів рейок, які мають різні профілі. З’єднання проводиться як шляхом зварювання, так і шляхом накладок.

За період з 2003 по 2016 роки виробничими дільницями Київського рейкозварювального поїзда було зварено та відремонтовано 2 637,1 км колії нових та старопридатних рейок, відновлено 33 429 дефектних місць пересувними рейкозварювальними машинами, виготовлено 3 499 клеєболтових ізолюючих стиків, 1 640 перехідних рейок, наплавлено 384 хрестовини, 121 рамна рейка, 53 вістряк, виконано роботи по підніманню 781,6 км колії старопридатних рейок безстикової колії на вивізний состав.

За успішне виконання виробничих завдань і досягнення найкращих показників, колектив Київського рейкозварювального поїзда у 1990, 1995, 2003 та 2006 роках ставав переможцем дорожніх змагань. За вагомі досягнення у виконанні виробничих показників дорожнього змагання були нагороджені в 2008 році бригада пересувної рейкозварювальної машини №038 та в 2009 році колектив Козятинської зварювальної дільниці.

За час існування КРЗП, його колектив пройшов славний трудовий шлях і став високомеханізованих колійним підприємством дороги. За період, починаючи з дня заснування підприємства, він виконав велику роботу по відновленню та посиленню залізничної колії, по реконструкції та розвитку своєї виробничої бази, впровадженню передових технологій зварки рейок.


Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05