РОЗДІЛИ
ПРО ЗАЛІЗНИЦЮ
ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ ЗАЛІЗНИЦІ
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
Вокзал на ст. Дарниця
Міст через р. Дніпро в м. Києві
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Рабочее слово»
ПЕРЕДПЛАТА «РАБОЧЕЕ СЛОВО»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



 

Залізнично-автомобільний мостовий перехід через р. Дніпро в м. Києві

Передумова будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро.

Аналіз динаміки росту обсягів перевезень по Київському залізничному вузлу відзначає, що існуюча потужність перевезень буде вичерпна в межах 2010-2015 років. Ця ситуація вимагає упереджених дій щодо створення нових потужностей для забезпечення обслуговування залізничних перевезень у вузлі

Подальший розвиток залізничного вузлу буде стримуватись проблемою технічних можливостей існуючих магістралей у м. Києві і в першу чергу існуючих мостів через р. Дніпро, пропускна спроможність яких наблизилась до вичерпання.

Крім того, будівництво нового залізнично-автомобільного мостового переходу поряд з існуючим залізничним мостом обумовлена тим, що існуючі автомобільні мости в м. Києві перевантажені і будівництво нового комбінованого мосту з 6-ти смуговим автомобільним рухом зніме гостроту цієї проблеми.

Введення в експлуатацію нового залізничного мосту дозволить якісно провести ремонт існуючого та подовжити термін його експлуатації.

Правові підстави будівництва

Будівництво здійснюється з 2004 р. згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 755 „Про будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві на залізничній дільниці Київ - Московський – Дарниця‛, у якому функції замовника покладено на ДГТО ‛Південно-Західна залізниця‛, а фінансування витрат – за рахунок залучення кредитів, коштів Укрзалізниці та інших джерел та від 13.07.2004 № 490-р „Про початок будівництва об'єктів Мінтрансу в м. Києві‛ на підставі техніко-економічного обґрунтування, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.10.2004 № 733-р.

Проект будівництва мостового переходу затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 798-р „Про затвердження проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро (з підходами) у м. Києві на залізничній дільниці Київ - Московський - Дарниця‛

Технічні параметри

Залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро в Києві поєднує дві складові: залізничну - дві колії, і автомобільну - дорога із шести смуг (по трьох у кожному напрямку). Довжина мосту - 1066,2 м, будівельна довжина залізничних колій - 32,71 км, довжина автомобільних підходів - 15,08 км. Усього планом передбачене будівництво 170 опор і монтаж 169 прогонних споруд. Кошторисна вартість будівництва – 9157 млн. грн.

У представленому проекті детально пророблені транспортні розв'язки на Правом бережу (з рішенням всіх лівих і правих поворотів) і Левом бережу (з лівим поворотом на вул. Березняківську та правим поворотом на Дніпровську набережну). Межа автодорожньої частини починається від Столичного шосе з виходом на Бориспільське шосе. Залізнична частина охоплює територію від станції «Київ-Пасажирський» до Дарницького вокзалу. Реалізація проекту розбита на кілька черг. До першої черги віднесене будівництво мостового переходу, лівобережних і правобережної автомобільних розв'язок та розвиток залізничної частини убік станції метрополітену «Видубичі»

Складові проекту

    Складовими частинами проекту мостового переходу є:
  • Залізнично-автомобільний міст
  • Залізнична естакада правобережного підходу
  • Залізнична естакада лівобережного підходу
  • Автодорожня розв`язка з Наддніпрянським шосе (правий берег)
  • Автодорожня розв`язка з Дніпровською набережною (лівий берег)
  • Залізничні підходи лівого берега (підпірні стіни, земляне полотно, верхня будови колії)
  • Залізничні підходи правого берега (підпірні стіни, земляне полотно, верхня будови колії)
  • Зупиночна платформа Лівий берег
  • Залізничні шляхопроводи в районі зупиночної платформи Лівий берег
  • Пішохідний міст в районі зупиночної платформи Лівий берег
  • Автомобільні підходи лівого берега
  • Автомобільні підходи правого берега
  • Перевлаштування інженерних мереж (водоводи, дощові каналізації, господарські каналізації, газопроводи, теплові мережі, лінії зв’язку) з плями забудови мостових підходів.
  • Автовокзал «Видубичі»


Автодорожня розв'язка лівого берега


Автодорожня розв'язка правого берега


Залізничний пересадочний вузол Видубичі (Проект)


Залізничний пересадочний вузол Видубичі (вид з залізничної платформи)


Зупиночна платформа Лівий берег (Проект)


Зупиночна платформа Лівий берег (вид зі сторони ‛ Позняків ‛)

24 грудня, відбулося урочистосте відкриття робочого руху однією колією на залізнично-автомобільному мостовому переході через Дніпро у Києві. В урочистостях взяли участь Віце-прем’єр-міністр Іван Васюник, Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.

 
Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05