РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
Вокзал на ст. Дарниця
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



 

Пасажирський вокзальний комплекс на ст. Дарниця в м. Києві

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТОРА

Для фінансування завершення реалізації проекту «Будівництво пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця в м. Києві (друга черга)» оголошується інформація про залучення інвесторів для завершення будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця у м. Києві.

Орієнтовна кошторисна вартість другої черги будівництва складає 1 792 842,653 тис. грн. відповідно до техніко-економічного обґрунтування, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 758.

Найменування та місцезнаходження Замовника будівництва: Державне територіальне галузеве об’єднання «Південно-Західна залізниця», що знаходяться за адресою: 01030, Україна, м. Київ, вул. Лисенка, 6.

Опис об’єкта будівництва, зокрема найменування, характеристики: пасажирський вокзальний комплекс на станції Дарниця включає наступні основні будівлі та споруди:

- головна будівля вокзалу з центральним тунелем - незавершене будівництво (збудовано зб.каркас на 7 поверхів, тунель без оздоблення та інженерних мереж);

- відкрита стоянка автомобілів на 300(350) машиномісць, з 2-рівневим підземним паркінгом;

- закінчення будівництва головного перону.

- зовнішні мережі водопостачання та водовідведення, інші інженерні мережі.

Адреса об’єкту: «Пасажирський вокзальний комплекс на станції Дарниця в м. Києві»: 02096, м. Київ, вул. Привокзальна, 3.

Коротка характеристика об’єкта:

Розміщення нового вокзального комплексу на ст. Дарниця обумовлено рішенням Генерального плану м. Києва і територіально відноситься до Дарницького р-ну м. Києва. Рельєф ділянки спокійний. Загальна площа ділянки будівництва складає 21 га.

Проектна потужність комплексу характеризується наступними показниками двох його складових:

- вокзального комплексу – одночасна місткість пасажирів;

- пасажирської станції-колійний розвиток (кількість приймально-відправних колій).

Вокзал прийнято частково розділеним для обслуговування пасажирів як дальнього, так і приміського сполучень. Одночасна місткість вокзального комплексу прийнята на підставі розрахункових середньодобових потоків пасажирів на 2010 рік по категоріях сполучення складе: у дальньому прямуванні - 2700 пасажирів і у приміському прямуванні - 1600 пасажирів.

Будівля вокзалу проектується в постмодерністському стилі і являє собою об’єднання трьох основних симетричних відносно головної композиційної вісі комплексу об’ємів, поєднаних одним архітектурним рішенням фасадів, системою горизонтальних та вертикальних комунікаційних зв’язків та функціональною системою.

Підземний рівень несе в собі складне функціонально-технічне навантаження і поділяється на 3 функціональні зони: 1) зона обслуговування пасажирів та відвідувачів вокзалу; 2) технічна зона; 3) зона технологічного обслуговування різноманітних функцій вокзалу та його складових.

Зони обслуговування пасажирів та відвідувачів комплексу об’єднується за допомогою ескалаторів, сходів та підйомників для інвалідів та маломобільних груп населення.

Фасад будівлі вокзалу планується виконати використовуючи систему облицювальних матеріалів у вигляді гранітокераміки, кераміки і натурального природного каменю.

Центральний тунель (не наскрізний) перетинає лише колії пасажирського парку та має двосторонні виходи на кожну пасажирську платформу. Вихід на платформу передбачений із застосуванням ескалаторів та резервних сходів.

Відкрита стоянка автомобілів на 300(350) машиномісць, з 2-рівневим підземним паркінгом передбачена в районі приміських платформ.

Передумова будівництва

Основним факторами, що визначають необхідність спорудження у м. Києві другого пасажирського комплексу є соціально-економічні та політичні передумови. Київ, з населенням 2,7 млн., входить до числа 10-ти найкрупніших міст Європи. Київ і Київський залізничний вузол займають важливе місце у загальноєвропейській транспортній системі. Саме Київ є кінцевим пунктом МТК №3 Берлін – Дрезден – Катовіце – Мостиська - Львів-Жмеринка - Київ, та складову частиною МТК №9 Гельсинки - Санкт-Петербург – Вітебськ-Гомель-Київ – Кишинів – Бухарест – Софія – Александрополіс (Греція). За цих обставин у Київському вузлі концентруються великі обсяги пасажиропотоків, які потребують у нових соціально-економічних умовах нової якості організації та обслуговування.

Розрахункове відправлення, в цілому, по Київському вузлу, з урахуванням міських пасажирських перевезень складе на 2020 рік – 104,5 млн. пасажирів на рік, тоді як в 2007 році цей показник складав 68,1 млн.

Об’єкт розташований у Дарницькому районі м. Києва, на лівому березі р. Дніпро, у кварталі, що обмежений Харківським шосе та вулицями Привокзальною, Празькою та Бориспільською, поруч з вокзалом проходить трамвайна лінія.

Технічні параметри

    Для вирішення пішохідних та транспортних сполучень у районі будівництва нового вокзалу передбачається створення таких інженерних споруд:
  1. Пішохідні тунелі, які з'єднують будівлю вокзалу з усіма пасажирськими платформами;
  2. Транзитного пішохідного тунелю під усіма коліями сттанції Дарниця для проходу пішоходів з одного боку станції на інший;
  3. Транспортного тунелю під усіма коліями ст. Дарниця, який призначений для пропуску трамвайних колій з вул. Ялтинської на вул. Празька, в обхід Харківського шосе;
  4. Двох автотранспортних тунелів на вул. Привокзальна перед будівлею вокзалу та у напрямку вул. Бориспільська - вул. Празька, під станційними коліями.

Проектом передбачено конструктивні рішення щодо будівництва станції метрополітену. До складу вокзального комплексу ввійшов паркінг на 410 а/місць, розташований на відстані 135 м праворуч від головної будівлі.

Площа забудови – 12 182 м2;
Загальна площа вокзалу – 75 980 м2;
Корисна площа вокзалу – 65 240 м2;
Загальна площа надземної частини – 57 670 м2;
Загальна площа підземної частини – 18 350 м2.

Схема генерального плану

Відповідно наявного проекту будівництва пасажирського вокзального комплексу ст. Дарниця під комерційну площу може бути виділено – 42 917 м2.

Орієнтовна сума інвестицій складає – 156 млн. євро.

    Залучення інвестора можливе шляхом укладання:
  • інвестиційного договору, яким передбачається надання інвестором коштів замовнику на будівництво. Після завершення будівництва та введення об’єкту в експлуатацію інвестор зможе зареєструвати на себе на праві власності частину об’єкту інвестування в частині ним профінансованій;
  • договору про спільну діяльність, яким передбачається передача в спільну діяльність об’єкту незавершеного будівництва та завершення інвестором будівництва, а після введення в експлуатацію поділ приміщень між сторонами.

Після закінчення будівництва, очікуваний пасажиропотік складе 40-50 тис. чол./добу.

Приміський вокзал Дарниця

Запущено першу чергу Дарницького приміського вокзалу. Приміський вокзал обслуговує понад 15,5 тис. чоловік на добу. Роботи по другій черзі тривають.


Касовий зал


Вхід до пішохідного тунелю


Сходи до пасажирських платформ


Ескалатор до пасажирських платформ


Сходи з тунелю до міста


Пасажирські платформи


Існуючий стан головної будівлі вокзалу (з боку вул. Привокзальна)

 
Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05