РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
140 років Південно-Західній залізниці
Нариси про видатних діячів
Музей Б.С. Олійника
Начальники ПЗЗ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



Південно-Західна залізниця в роки сталінських репресій

У кінці липня 1937 року Слюсаренка заарештували, як учасника контрреволюційної троцькістської організації. Вочевидь, не забули залізничного минулого! ...»

31 травня 2010

Шуберский Ераст (Вадим) Петрович-Людвигович - начальник Управління шляхів сполучення театру військових дій 1917 року

В подальшому життєві шляхи привели Шуберського у Добровольчу армію, де він в уряді Денікіна займав посаду начальника шляхів сполучень. Потім була еміграція.

 ...»

19 травня 2010

Буремні роки Південно-Західної залізниці за часів правління Федора Шмідта

Новий 1906 рік застав усі залізниці імперії в тривожному стані, схвилював російське суспільство і викликав екстрені заходи уряду, які проявились в оголошенні деяких залізниць на положенні посиленої охорони. ...»

21 квітня 2010

Його ім’я і досі щодня лунає на теренах Південно-Західної залізниці

"Час управління Південно-Західними залізницями залишиться для мене кращим спогадом життя, а теплі сердечні проводи дають мені етичне задоволення і є яскравим доказом того, що я залишаю по собі добру пам'ять.

Найбільшою нагородою для себе вважаю рішення службовців Південно-Західних залізниць, утворити капітал мого імені для розширення сирітського притулку. Висловити вдячність за добре відношення до мене всіх агентів залізниці від вищих до нижчих не можу, це можна тільки відчувати і розуміти. Я відчуваю і розумію. Немешаєв”.  ...»

15 квітня 2010

Сергій Юлійович Вітте - перший управляючий державними залізницями

І. Бліох просив за залізницю 104 млн. руб., але Уряд, на основі проведених розрахунків, давав лише 47 мільйонів. Зав`язався жорстокий двобій між державою і приватним власником. Вітте погрозами про позбавлення іноземців права на утримання акцій змусив Бліоха погодитись менше ніж на половину бажаної суми. Додавши до основної суми всього 2,5 мільйона рублів, сторони підписали угоду. Так з 1 січня 1895 року Південно-Західні залізниці отримали статус державних (казенних).

 ...»

7 квітня 2010

Бородін Олександр Парфенійович - управляючий і начальник Південно-Західних залізниць (1879 – 1896 рр.)

Професійна, наукова і суспільна діяльність О.П. Бородіна відзначалась золотими медалями і високими урядовими нагородами. В той же час він залишався людиною скромною, був простим і дбайливим до своїх підлеглих, який зробив ряд організаційно-практичних кроків до поліпшення їх праці і побуту, підвищення життєвого і культурного рівня. На лініях залізниці відкривались бібліотеки, школи, споживчі товариства, їдальні, кімнати відпочинку для паровозних бригад. Бородін активно працював у комітеті пенсійної каси залізниці. «Залишаючи Південно-Західні залізниці, Бородін пожертвував довічну пенсію з метою посилення існуючих на лінії бібліотек, і будівництва нових», - писала газета «Київське слово».

 ...»

31 березня 2010

Андрієвський Д. І. – визначна постать в історії Південно-Західної залізниці

Очоливши в 1879 році управління Південно-Західних залізниць, Д.Андрієвський проявив визначні організаторські здібності. Адже перед ним, як керівником великої тільки-но створеної рейкової мережі, стояло завдання відновити централізацію управління об’єднаних в одне ціле залізниць. Йому самостійно, під особисту відповідальність, довелося напрацьовувати основні початки організації служб, як в управлінні залізниці, так і на лініях. Дмитро Іокимович блискуче впорався з рішенням цього завдання – введена ним в 1880 році система управління залізницями збереглась до самого переходу Південно-Західних в казну.

 ...»

29 березня 2010

Вишнеградський І.О. - Голова правління товариства Південно-Західних залізниць з 1881 по 1886 роки

Як керівник товариства Південно-Західних залізниць Вишнеградський приділяв значну увагу впорядкуванню і поліпшенню тарифної справи. ...»

24 березня 2010

Бліох Іван Станіславович-перший Голова правління товариства Південно-Західних залізниць (1878-1881 рр.)

Шлях до збагачення та мільйоних статків було справою таланту Бліоха, його працьовитості та належної організації справи. Напевно, що Бліох отримав свій перший мільйон як і багато інших промисловців періоду раннього капіталізму – використовуючи дешеву робочу силу, давав чи брав хабарі. Без сумніву, що у нього був підприємницький талант, фінансова спритність, налагодженні знайомства у вищих колах, чуття на перспективу отримання великих прибутків.  ...»

22 березня 2010

У червні 2010 Південно-Західній залізниці виповниться 140 років

Столична магістраль відсьогодні започатковує рубрику «Історія та сьогодення Південно-Західнії залізниці», з допомогою якої широкий загал матиме змогу ближче познайомитися з багатим історичним минулим залізниці та видатними постатями минулого, які були першопрохідцями залізничного транспорту на теренах нашої батьківщини. ...»

17 березня 2010

Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05