РОЗДІЛИ
ПРО ЗАЛІЗНИЦЮ
Загальна інформація
Керівництво
Служби
ДЦНТІ Тех. Бібліотека
ДЦНТІ
Дорожній центр стандартизації та метрології
Центральна залізнична автобаза
Дитяча залізниця
Інформаційно-обчислювальний центр
Галузева служба електропостачання
Галузева служба сигналізації та зв'язку
Служба перевезень
Галузева служба комерційної роботи та маркетингу
Галузева служба колії
Галузева служба локомотивного господарства
Галузева служба будівельно-монтажних робіт
Галузева Пасажирська Служба
Служба відомчої воєнізованої охорони
Галузева служба вагонного господарства
Служба матеріально-технічного забезпечення
Медична служба
Прес-служба Південно-Західної залізниці
Соціальна сфера
Транспортні коридори
Історія
Дорпрофсож
ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ ЗАЛІЗНИЦІ
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Рабочее слово»
ПЕРЕДПЛАТА «РАБОЧЕЕ СЛОВО»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



 

Галузева служба колії

Свій початок галузева служба колії веде з часу заснування Південно-Західних залізниць - 7 червня 1870. Вже на 1 січня 1898 р. Служба колії та Будівель обслуговувала 3695 верст (3942,5 км) головної колії, 245 пасажирських станцій, 56 роз`їздів.

Станом на 01.01.2015 розгорнута довжина головної колії складає 6148,1 км, експлуатаційна довжина – 4352,1 км.

У сучасних умовах роботи залізничного транспорту працівники служби використовують нові ресурсозберігаючі технології при ремонтах колії, проводять реконструкцію колійного розвитку станцій з укладанням стрілочних переводів на залізобетонних брусах, готують колію для підвищення швидкостей руху поїздів до 140-160 км/год. на напрямках міжнародних залізничних транспортних коридорів, ефективно ведуть машинізоване поточне утримання безстикової колії, зокрема з довгими рейковими плітями довжиною до блок-ділянки та перегону.

Майже сімдесят років потому на залізниці розпочали експлуатувати безстикову колію, тобто стики між рейками довжиною мінімум 400 м на ній відсутні. Тоді її протяжність складала 0,2% (11,5 км) від розгорнутої довжини головної колії, тепер – 73,5% (4520,5 км). Нові прогресивні технології дають можливість створювати безстикову колію довжиною до блок-ділянки і навіть до перегону, що дає можливість забезпечити комфортність їзди пасажирів, зменшити опір руху поїздів на 8-12%, скоротити на 9-10% витрати на ремонти колії та рухомого складу.

Зварювання довгих рейкових плітей в одну виконується способом вварювання рейок з високоміцним клеєболтовим ізолюючим стиком промислового виконання або виготовлення на устаткування Київського рейкозварювального поїзда у пліті безпосередньо в колії із використанням спеціальних ізоляційних матеріалів, клейових сумішей та технологічної оснастки. На даний час в колії експлуатується 18755 шт. ізолюючих стиків, з них високоміцних – 3429 шт.

На головних коліях продовжується укладання нових стрілочних переводів модернізованої конструкції з суцільною хрестовиною з приварними рейковими закінченнями на залізобетонних брусах проекту Дн345. Це дозволяє збільшити стійкість стрілки та хрестовини, виключити дефекти врізання осердя і хвоста хрестовини, здійснювати вварювати в безстикову колію, підвищити безпеку руху поїздів, реалізовувати швидкість руху пасажирських поїздів по стрілочному переводу до 140 км/год., а також примикання до безстикової колії перегону, де здійснюється рух пасажирських поїздів зі швидкістю 140-160 км/год.

Такий метод дає змогу зменшити експлуатаційні витрати на поточне утримання колії, стрілочних переводів та поліпшити екологічні умови під час проходження рухомого складу за рахунок зменшення шуму.

Для підвищення надійності, стійкості технічного стану колії за минулий рік колійними машинними станціями служби колії виконано 30,6 км модернізації колії, 9,2 км посиленого капітального ремонту, 116,0 км капітального ремонту на старопридатних матеріалах верхньої будови колії, 199,6 км середнього ремонту, 184,8 км комплексно-оздоровчого ремонту, замінено 34 компл. Стрілочних переводів на нові. В т. ч. на залізобетонних шпалах – 31 компл., замінено старопридатними 93 компл.. в т. ч. на залізобетонних шпалах – 73 компл., замінено рейок на нові з улаштуванням безстикової колії 22,5 км, на старопридатні – 38,3 км. Впровадження нових технологій ремонту сприяє збільшенню міжремонтних термінів і періодичності ремонтів колії та.

Продовжується робота з підсилення технічного оснащення верхньої будови колії. За минулий рік на 6,3 км зменшилась протяжність станційних і під’їзних колій з рейками типу Р43 та на 9 комплектів стрілочних переводів.

В цілому, виконання ремонтів капітального характеру сприяло в цілому реалізувати на головних коліях залізниці швидкість руху пасажирських поїздів на 2212,1 км від 100 до 120 км/год., на 573,5 км - від 121 до 140 км/год., на 406,4 км – від 141 до 160 км/год. (160 км/год. по направленнях прискореного руху Дарниця – Гребінка, Київ – Коростень – Шепетівка – Здолбунів, Київ – Трипілля-Дніпровське – Миронівка).

В 2013 році відкритий рух по залізничних коліях новозбудованого мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві. На окремих направленнях зросла вантажонапруженість. Так, по непарній головній колії напрямку Шепетівка – Здолбунів вона досягає 59,8 млн. ткм брутто/км за рік, Фастів – Миронівка – 55 млн. ткм брутто/км за рік. Але середня вантажонапруженість по залізниці майже не змінилась за минулий рік і є невисокою – 18,5 млн. ткм брутто/км за рік.

Продовжено впровадження безболтового нероздільного безпідкладочного пружного скріплення типу КПП-5. При цьому відпадає необхідність двічі на рік виконувати роботи по докручуванню та змащенню болтів клемно-болтово скріплення, яких на 1 км колії припадає від 14 до 16 тис. шт. Скорочуються витрати на поточне утримання колії. На даний час на залізниці експлуатується 923,8 км колії з скріпленням типу КПП-5. Також на залізниці постійно ведеться робота з з експлуатаційних випробувань дослідних зразків проміжних скріплень – ІМЕТ-1, КППТ-7, КППТ-17, «Фоссло» W30, Skl 12-32, Pandrol.

За минулий рік відремонтовано 8 переїзних постів, 110 посадочних пасажирських платформ. Для підвищення безпеки руху поїздів на 93 залізничних переїздах з черговим працівником обладнані шлагбаумами для перекриття доріг на всю ширину проїзної частини, в тому числі 31 переїзд на напрямках прискореного руху пасажирських поїздів; 2 переїзди з автобусним рухом обладнано загороджувальними бар’єрними установками для уникнення несанкціонованого виїзду на колію автотранспорту.

За минулий рік виконані значні роботи з капітального ремонту інженерних споруд залізниці. Так, виконано заміну 14 дефектних залізобетонних прогонових споруд (з них залізничні мости на 51 км дільниці Київ - Коростень, 10 км дільниці Старокостянтинів-1 - Воронківці, 1231 км Гречани - Підволочиськ, 852 км через р.Либідь (1, 2 та 3 етапи). Капітально відремонтовано 3 пішохідних мости, 1 пішохідний тунель, проведено капітальний ремонт та подовження 2-ох водопропускних труб, усунено дефектність 18-ти штучних споруд, відмінено 3 діючих попередження на штучних спорудах. Загалом проведено капітальний ремонт на 8-ми об’єктах.

Проведені протидеформаційні заходи на 3-ох «хворих» місцях земляного полотна, в тому числі відмінено 1 діюче попередження по земляному полотну.

Проведено значний обсяг робіт по реконструкції залізничного мосту через р. Протока на 38 км дільниці Фастів-1 - Миронівка (перегін Біла Церква - Роток), в результаті чого було замінено 2 дефектних металевих прогонових споруди на нові металеві та виконано ремонт стоянів мосту.

З метою своєчасного виявлення дефектів рейок, порушень нормативів плану і профілю колії, штучних споруд, перевірка технічного стану та виготовлення поздовжніх профілів перегонів та схематичних планів станцій, запобігання випадків порушень безпеки руху поїздів сумлінно працює дорожня лабораторія діагностики залізничної колії.

Боротьба зі сніговими заметами на залізниці була і залишається важливою умовою її надійного функціонування в зимовий період. Одним з найбільш важливих її засобів є використання лісових захисних насаджень. Починаючи з 1881 року захисні лісонасадження застосовуються на Південно-Західній залізниці.

На сьогоднішній день на залізниці функціонує 20,4 тис. га захисних лісонасаджень, якими огороджено3598,2 км розгорнутої довжини снігозаносимих місць та 5316,7 км не заносимих ділянок. Окрім того, захисні лісонасадження зменшують опір руху поїздів, являються елементом естетичного оформлення залізниці, виконують природоохоронні функції та захищають прилеглі території від шуму.

Щороку дистанціями захисних лісонасаджень залізниці виконуються рубки в насадженнях на площі понад 1250 га, а також утримують більше 3800 га смуги відведення, виконують габаритні рубки вздовж лінії електропостачання, сигналізації і зв’язку, на залізничних переїздах для покращення видимості наближення поїзда з боку автодороги.

13 серпня 2014 року службою колії за ініціативою начальника служби Калюжного В.В. була організована і проведена зустріч ветеранів колійного господарства Південно-Західної залізниці, на яку були запрошені колишні керівники служби, дистанцій колії, колійних машинних станцій, дистанцій захисних лісонасаджень. Зустріч пройшла в теплій дружній обстановці, продемонстровано фільм про минуле й сьогодення колійників.

Традиційно працівники апарату служби колії приймають участь у проведенні дня довкілля. В цьому році вони виконували опоряджувальні роботи з приведення до естетичного вигляду двоколійного перегону Тетерів – з. п. Макалевичі.

 
Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05