РОЗДІЛИ
ПРО НАС
Загальна інформація
Діяльність по областям
Керівництво
Управління
Соціальна сфера
Дорпрофсож
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



 

Загальна інформація

Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» є однією з провідних територіальних філій в транспортній інфраструктурі держави. Біля 20% основних виробничих фондів ПАТ ‛Укрзалізниця‛ знаходиться у віданні цієї регіональної філії.

Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» займає друге місце по обсягу перевезень серед шести філій ПАТ ‛Укрзалізниця‛. В загальному обсязі вантажних перевезень України кожна шоста тонна припадає на частку регіональної філіії ПЗЗ.

Біля третини від загального об’єму пасажирообігу України забезпечується залізничниками Регіональної філії «Південно-Західна залізниця», в тому числі значна частка міжнародних перевезень.

Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» одна з найстаріших залізниць України і є невід’ємною частиною національного залізничного транспорту України.

Початок будівництва залізниць в Україні відноситься до 60-х років ХІХ століття, коли виникла необхідність з’єднання Одеського порту і південно-західних кордонів Росії з центральними областями.

Першу в Україні залізницю Одеси – Балта, довжиною 213 кілометрів, будували за казенний рахунок біля трьох років (1861-1865), керував цими роботами барон Унгерн-Штернберг.

У травні 1866 року приступили до будівництва Києво-Балтської залізниці, як продовження лінії Одеса-Балта. Рух поїздів на цій лінії було відкрито через 4 роки.

7 червня 1870 року було покладено початок існування Південно-Західної залізниці.

Пасажирський вокзал у Києві будувався відразу для двох залізниць – Києво-Балтської та Курсько-Київської. Остання була продовжена до кінця 1868 року до лівого берега Дніпра у Києві, але ще два роки будували міст через Дніпро під керівництвом інженера Струве. Перший поїзд зі сторони Курська прийшов до Києва у лютому 1870 року.

У 1871-1876 р.р. збудовані дільниці Жмеринка-Волочиськ, Бердичів-Кривин, у 1890-1897 р.р. дільниці Жмеринка-Могилів-Подільський, Козятин-Умань, Христинівка-Шпола, Бердичів-Житомир. У 1897 р. до залізниці приєднана Фастівська лінія, а в 1902 р. - Волинська лінія і збудована дільниця Київ-Коростень.

У 1883 р. приєднана збиткова і незавершена Бендеро-Галацька лінія протяжністю 293,5 км.

У 1913 році розгорнута довжина головних колій складала 3906 верств, у тому числі 1349 верств – дві колії.

Рухомий склад налічував 1480 паровозів, 31809 товарних і 1650 пасажирських вагонів.

В управління Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» входили служби колії, тяги, руху, телеграфу, комерційної, зборів та матеріальної. Крім того, були ще канцелярія начальника залізниці, бухгалтерія, учбовий відділ і лікарська служба.

 

Технічне оснащення регіональної філії «Південно-Західна залізниця»

Експлуатаційна довжина, км- 4352,1
у т.ч. дві та більше колії - 1750,7
Розгорнута довжина головних колій, км - 6148,1
- протяжність безстикової колії, км - 4520,5
- протяжність колії на залізобетонних шпалах, км - 5985,9
- протяжність колії на дерев’яних шпалах, км - 48,5
Всього стрілочних переводів, компл., з них:- 9597
- обладнані електричною централізацією, компл.- 7060
- на залізобетонних брусах, компл.- 5053
- на дерев’яних брусах, компл.- 2504
Загальна кількість шпал непридатних дерев’яних в головній колії, тис. шт.- 98,1
Кількість км, які вимагають модернізації колії- 492,0
Кількість км, які вимагають капітального ремонту з використанням старопридатних матеріалів- 1163,1
Швидкість поїздів на головних напрямках, км/год.120-140-160

Дистанцій колії - 17

Колійних машинних станцій - 7

Дистанцій захисних лісонасаджень – 2

Мостобудівельний поїзд – 1

Рейкозравювальний поїзд – 1

Центр механізації колійних робіт – 1

Житомирський колійний ремонтно-механічний завод – 1

Географічне положення

    Регіональна філія ПЗЗ, в основному, розташована на території Київської, Вінницької, Житомирської, Чернігівської, Сумської, Хмельницької та частково в районах Рівненської, Чернівецької, Черкаської, Полтавської та Тернопільської областей.

     Райони, що обслуговує залізниця, розташовані в межах поліської і лісостепової зон України. Північна частина тяжіння, приблизно по лінії Шепетівка - Житомир – Київ - Ніжин – Бахмач, находиться в межах Полісся; Південна – у лісостеповій зоні.

     У районі розташування залізниці проживає понад 11 млн. чоловік.

     Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» межує із залізницями сусідніх держав: Московською (станції Зернове, Волфине), Білоруською (станції Хоробичі, Горностаївка, Бережеть, Неданчичі, Пересадочна), Молдавською (Могилів-Подільський), а також а також із залізницями України: Одеською (станції Гайсин, Миронівка, Погребище-2, Вапнярка), Львівською (станції Ленківці, Гусятин, Волочиськ, Ланівці, Івачків, Олевськ).

     Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» обслуговує територію з розвинутою промисловістю і інтенсивним сільським господарством. Серед відправляємих вантажів перше місце займають мінеральні будівельні матеріали (майже 47%), на слідуючих місцях – продукція харчової промисловості (цукор, борошно, комбікорм) та сільського господарства (цукровий буряк), а в прибуваючих – кам’яне вугілля, лісові вантажі, нафтопродукти та чорні метали.
 У загальному обсязі перевезень 78% складає транзит. Головні транзитні вантажі – залізна руда, нафтопродукти, кам’яне вугілля, чорні метали, будівельні матеріали,  продукція сільського, лісового господарств, промисловості.
 У теперішній час функціонують ряд міждержавних транспортних коридорів, які проходять через територію залізниці.

Критський № 3: Київ – Козятин – Жмеринка – Тернопіль – Красне –Львів – Катовице – Дрезден – Берлін;
ОСЖД № 3: Москва – Суземка – Зернове – Київ – Жмеринка – Львів–Мостиська – Медика – Катовице – Ополе – Вроцлав – Згожелець;
ОСЖД № 5: Шапрон – Хедишлахом – Баяшенье – Будапешт – Захонь –Чоп – Стрій – Львів – Красне – Жмеринка – Фастів – Дарниця – Гребінка – Полтава – Полтава – Хмарків – Тополя – Валуйки – Пенза – Кинель – Челябинськ – Курган – Утяк – Пресногорковська – Кокчетав – Актогай – Дружба – Алашанькоу – Урумчи – Ланьчжоу – Ляньюньган, з відгалуженнями;
№ 5а: Дарниця – Конотоп – Зернове – Суземка – Москва;
МТК ОСЖД № 7: Гданськ – Гдиня – Варшава – Люблін – Дорохуськ – Ягодин – Здолбунів – Козятин – Жмеринка – Роздільна – Одеса – Іллічівськ;
МТК ОСЖД № 8: Фастів – Знаменка – Нижньодніпровськ – Вузол – Красна Могила – Гуково – Лиха – Волгоград – Верхній-Баскунчук –Аксарайська – Макат – Байнеу – Найманкуль – Нукус – Учкудук – Навої;
Критський № 9: Олександрополіс – Пловдив – Бухарест – Кишинів – Київ – Вітебськ – Санкт-Петербург з відгалуженями;
№ 9а: Роздільна – Одеса;
№ 9с: Ніжин – Зернове – Москва.

     Через територію залізниці здійснюються перевезення вантажів маршрутними поїздами комбінованого типу в напрямках вантажопотоків:
 Будапешт – Москва (‛Чардаш‛), Одеса – Москва (‛Одеса‛), Миколаїв – Москва, Запоріжжя – Варшава – Запоріжжя, Маріуполь – Київ, Київ – Славкув (‛Ярослав‛), Гданськ - Одеса, Зернове – Тополі - Ізов.

 
Контактна інформація
Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка,6
Приймальня начальника залізниці: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05